omdat ik bang ben dat het uitlekt als ik er teveel met mensen uit mijn familie enz over praat, post ik het hier. Gewoon om mijn ei ook even kwijt te kunnen.
Voor degenen die mij privé kennen, vraag ik dan bij deze ook om het dan ook binnenskamers te houden

Ik ben nu al weken serieus erover aan't denken om mijn ontslag in te dienen. Maar ik Durf niet omdat ik bang ben voor de reactie van mijn baas(ja slecht ik weet het maarja..) en hoe dan het uitwerktermijn gaat verlopen op het werk. Ik ben heel slecht in confrontaties; ik ontwijk het liefst alles wat ongemakkelijk en moeilijk is en wil alles voor iedereen goed doen en alles zo oplossen dat het voor iedereen werkt. En ik vergeet mezelf dan..
Dit heeft er mede voor gezorgd dat ik dus op het randje van depressief zijn zit en dat met een kleine thuis van 20maanden. Sinds ik weer aan 't werk ben gegaan na mijn zwangerschapsverlof is zich dat eigenlijk langzaam aan gaan opbouwen. De afgelopen 2 jaar best wat dingen veranderd voor me en dat heb ik misschien niet op de juiste manier kunnen verwerken en oplossen. Maar sinds weken nu ook echt lichamelijke klachten erbij. Duizeligheid/draaiierig, misselijk hoofdpijn enzovoorts. Tijdens het autorijden vaak. Ik kan dan vaak nog niet eens even naar de winkel zonder thuis te komen en me de hele dag slecht te voelen. Huilbuien uit het niks en om niks. Ik denk slecht over mezelf en ik kan eigenlijk nergens meer van genieten, mijn kindje is vaak meer last als genot(terwijl hij echt heel lief is, actief en ondernemend en uitdagend maar wel een lief kindje) en dat hoort echt niet zo te zijn. En ik voel me daar ontzettend schuldig over natuurlijk, maar goed je kunt gedachtes en gevoelens niet zomaar veranderen ook al wil je dat graag. Ik ben wel bezig met een psycholoog maar dat gaat ook niet al te vlug (wachtlijsten..)
En ik wil natuurlijk geen haastige beslissingen maken, maar ik kan eigenlijk niet wachten tot ik daar de deur uit kan lopen en gewoon weet dat ik nooit meer terug hoef te gaan.. Da's het enige waar ik aan kan denken nog op het moment. Voorheen maakte ik me altijd druk; dat ik geen werk kan vinden als ik hier opstap etc. Maar nu denk ik alleen nog maar; je leeft maar 1x en waarom maak je je zo gek voor een baan?! Als ik dan nu zie wat het met me doet. Nu is het werk niet alleen de reden waarom ik me op dit moment zo voel, maar wel een groot deel van de reden.
Ik wil dan wel op zoek naar iets anders, maar als het even niet is dan kunnen we als het moet wel even rondkomen van het loon van mijn man.
Iemand die zelf zo'n situaties kent? En ervaringen heeft en mij een schop onder de kont kan geven (wat ik wel nodig heb..)
Ik durf er gerust bij te zeggen dat dit nu niet is vanwege mijn eventuele depressie en dat ik dat anders nooit zou zeggen, maar dat ik eigenlijk al jaren niet meer graag werk daar.
Maar aangezien ik toch 24u werk en dat best een gedeelte van ons inkomen dan is wat je zou missen, heb ik er nooit serieus over nagedacht.
Nu ik me telkens zo ziek voel lichamelijk en psyschisch begin ik wel echt te denken van waarom ga je dan niet weg?? Dat komt nu allemaal naar boven natuurlijk..
Maar ik wil gewoon niet meer, heb het helemaal ermee gehad. Ik wil de stap durven nemen, maar durf het niet. Voel me er zo ellendig van.
Hier kan ik mijn ei even kwijt, zonder dat het eigenlijk naar buiten lekt dus vandaar dit topic.
Heb er ook al uitgebreid met mijn man over gepraat en die steunt me volledig.
Die had als het aan hem gelegen had, gisteren al opgezegd voor me bij wijze van spreken..

!

Het hele gesprek verliep rustig (zelf was ik mooi aan het janken, maar ja dat ben ik nu eenmaal).