Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Dus vanaf groep 8 weet ik al dat ik in de juiste richting zit, of het de juiste functie is.. dát weet ik nog niet. Er zijn zo veel leuke dingen
Ik roep al van jongs af aan 'Iets met groen of dieren, in ieder geval niks met mensen!' en doe nu Sociaal Pedagogische Hulpverlening
Ben er dan ook nog niet zeker va of dit de juiste studie is.
Ben er zielsgelukkig! En ik was er ook altijd een die absoluut niet met mensen wou werken. Amaranth7 schreef:Eclair, dat zijn beide opleidingen waar geen droog brood meer in te verdienen is. Echte pretopleidingen, zou persoonlijk voor iets anders gaan.
Na een ziekenhuisopname wist ik dat mijn roeping in de verpleging zat.Ben er zielsgelukkig! En ik was er ook altijd een die absoluut niet met mensen wou werken.
Amaranth7 schreef:Eclair, dat zijn beide opleidingen waar geen droog brood meer in te verdienen is. Echte pretopleidingen, zou persoonlijk voor iets anders gaan.
)
Amaranth7 schreef:Eclair, dat zijn beide opleidingen waar geen droog brood meer in te verdienen is. Echte pretopleidingen, zou persoonlijk voor iets anders gaan.
Na een ziekenhuisopname wist ik dat mijn roeping in de verpleging zat.Ben er zielsgelukkig! En ik was er ook altijd een die absoluut niet met mensen wou werken.
) Gucci_ schreef:Ik weet al heel lang wat ik wil, een eigen stal of eigen bedrijf en daarnaast zorgen voor een gezin. Daar is niet echt een studie voor. Ik heb nu een studie gekozen die aansluit bij mijn interesses, om daarna een beroep te doen waar ik geld mee kan verdienen, werk wat ik leuk vind om te doen en daarna eindelijk mijn eigen bedrijf of stal kan beginnen.
leeneliefje schreef:Gucci_ schreef:Ik weet al heel lang wat ik wil, een eigen stal of eigen bedrijf en daarnaast zorgen voor een gezin. Daar is niet echt een studie voor. Ik heb nu een studie gekozen die aansluit bij mijn interesses, om daarna een beroep te doen waar ik geld mee kan verdienen, werk wat ik leuk vind om te doen en daarna eindelijk mijn eigen bedrijf of stal kan beginnen.
Welke opleiding is dat dan?

Ook dat weet ik zeker

Vanaf dat moment naar open dagen geweest en veel opleidingen bekeken. In eerste instantie gekeken naar HBO, maar omdat ik vwo deed wilde ik toch geen HBO. Dus toen weer opnieuw open dagen bezoeken.
Ik heb gekeken naar mijn eigen interesses en naar de baankans en dat laatste zit sowieso goed met mijn opleiding.