Personeelsfeest organiseren

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

X_Linz_X

Personeelsfeest organiseren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-14 22:32

Hallo,

ik heb de taak op me genomen om het personeelsfeest te gaan organiseren. Eigenlijk zou dit ieder jaar gebeuren maar de laatste keer was vier jaar geleden.

Het gaat om een supermarkt-filiaal van zo'n 120 medewerkers.
Een grote groep scholieren, en zo'n 30% volwassenen.

Het feest moet plaatsvinden op zaterdag avond vanaf 2000 uur. ( eerder "verzamelen" mogelijk)

Natuurlijk kunnen we gewoon een zaaltje afhuren en onbeperkt gaan zuipen (natuurlijk niet voor minderjarigen), maar ik wil méér dan dat.

Ik zat te denken aan een bepaald thema,
een groepsspel,
teambuilding verbeteren,

en na afloop of tussendoor "zuipen".
(anders vrees ik dat ik met vijf mensen ga personeel-feesten -O- )

hebben jullie ideeën?
Roept u maar!!!

(budget zo rond de 3000 euro geloof ik +:)+ , eventueel max 5 euro pp bijbetalen)

Sjolvir

Re: Personeelsfeest organiseren

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 22:37

3000 /120, dat is 25 p.p. gaat nog niet meevallen om dat echt iets leuks/origineels te bedenken.
Hoewel, de supermarkt... als je spullen van daar kan schenken komt je budget verder dan dat je het elders zou houden en de catering van daar zou gebruiken.

Ben niet zo creatief, maar gek op spooktochten...

X_Linz_X

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-14 22:42

ja alleen zijn de regels zo dat als de winkel de catering regelt, dat geen alcoholische dranken mogen zijn.
( ook al is het op ander terrein)
We zouden wel kunnen barbecueën... alleen komt de winter er aan..

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 22:47

Kijk even op www.tpevents.nl wij kunnen voor zo'n grote groep een leuk arrangement bedenken binnen budget!

kamsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 22:54

Met dat budget moet het wel kunnen. Je hebt toch een percentage afvallers, dan heb je zo 30 euro p.p.

Liselot, hebben jullie dan ook een locatie?

Ts, wij zijn op het werk nog wel gek op thema feestjes, maar dan moet je wel een enthousiaste groep hebben. Weet nog wel enkele leuke locaties.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 00:37

Wij hebben zelf geen locatie. Wel werken we samen met verschillende locaties door het hele land. Ook kan de klant zelf een locatie uitzoeken en dan maken we daar een feest op maat, of zorgen alleen voor de activiteiten of entertainment

X_Linz_X

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-14 22:39

Ik heb eens gekeken op die site!
zitten erg leuke ideeën bij,
ik houd het even in mijn achterhoofd..

SaskiaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 08:26

Ik zat , toen ik vroeger als bijbaan nog bij de supermarkt werkte, ook altijd in de feestcommissie. We organiseerden themafeesten (Grease, bob de bouwer, etc) met een buffet en daarna dansen. Vaak nog wel een spel of wat entertainment tussendoor ofzo. We hadden ook een keer een thema etentje, ook heel leuk. Het hoeft niet zo ingewikkeld te zijn, de meeste vermaken zick snel. Met zo'n grote groep heb je wel voldoende aan dat budget!

Op de een of andere manier is het op mijn huidige werk ook zo dat ik de feestjes en uitjes altijd regel. Hoe dat is gekomen weet ik eigenlijk niet...
Lasergamen, boerenspelen, uit eten, barbecuen, bowlen, groot feest en binnenkort gaan we een clinic curlen doen *\o/*

En vorig jaar heb ik voor een groep van 30 man een moorddiner georganiseerd, was ook heel leuk. Maar dat zou ik een volgende keer uit besteden. Nadeel van organiseren is dat je zelf ook nog eens aan t regelen bent. Dus ik zou zeggen: regel vooraf zo veel mogelijk of laat het doen :D

ingvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 08:41

Wat je zou kunnen doen is een pubquiz, dat is zuipen met wat leuke vragen er tussendoor.
Is ook niet zo duur en heel leuk om te doen voor alle leeftijden.