Nu weet ik dat donaties nogal een probleemstelling kunnen zijn, wat er bijvoorbeeld gedaan is met de donaties van de hartstichting? kortgeleden. Ik weet nog niet specifiek wat ik wil doen maar ik dacht dat het misschien wel fijn zou zijn als ik verschillende meningen kon krijgen van verschillende mensen wat betreft doneren.
Wat spoort jou aan tot doneren? Of wat spoort je aan dit net niet te doen?
Welke projecten vinden jullie interessant en welke zou je net niet kiezen?
Is er iets dat je stoort aan campagnes? Irritante reclames op tv?
Is er iets wat je wel goed vond?
Iets anders dat je kwijt wilt?
Alles kan mij helpen dus als je iets kwijt wilt mag dat zeker. Ik zelf ga proberen objectief te blijven
Ik heb wel een beetje een idee welke richting ik in wil gaan qua project, ik dacht namelijk meer aan een nieuwe manier van doneren ontwikkelen die niet per se met geld te maken hoeft te hebben. (Maar daar zijn al veel projecten van waar je bv oude spullen weggeeft). Maar ik hoop dat ik een beetje iets op kan steken van wat jullie denken.
Mijn docenten hebben eigenlijk al een beetje laten doorschemeren dat ik alleen zo'n project niet snel succesvol kan laten worden maar ik wil toch nog even verder denken voor ik zomaar opgeef.
In ieder geval dankjewel als je iets plaatst!

Wat ik wel goed vind aan campagnes tegenwoordig is dat het veel meer te maken heeft met bewust maken van je eigen omgeving, in plaats van op de bank via je rabo app even een euro overmaken. Dingen zoals de KiKa run, sponsorlopen et cetera vind ik heel prettig, omdat je dan in ieder geval zelf ook actief ermee bezig bent (letterlijk en figuurlijk!) en daarbij zie je ook dat ondanks dat we zoveel klagen over elkaar, we toch wel een hele hechte maatschappij zijn.