Hoi allemaal,
Ik ben al een tijd opzoek naar een modellenbureau dat bij mij zou passen, omdat ik al een langere tijd mijn modellen-carrière weer op wil pakken. Ik ben als kind een tijd kind model geweest bij een kindermodellenbureau, maar daar moest ik mee stoppen omdat het moeilijk te combineren was met school en mijn ouders mij zo vrij mogelijk wilden laten ik wat ik niet en wel wilde doen
Lekker kind zijn was het belangrijkste! Nou, jaren later, ben ik ondertussen 17 geworden en is het modellen wereldje al weer een hele tijd bij mij aan het kriebelen. Nou ben ik zelf natuurlijk op onderzoek uit gegaan en heb ik verschillende bureaus bekeken op internet. De bureaus die mij het meeste aanspraken waren: Micha Models, Tjarda Model Management en Fourteen Model Management. Dit zijn best grote namen. Ik wil mij dan ook graag echt serieus op een (misschien wel internationale?) modellen carrière storten en ben dus op zoek naar een echt professioneel bedrijf. Ik zoek het liefst een kleinschalig bureau, waar ze je echt persoonlijk begeleiden en ze je optimaal kunnen helpen. En even voor de duidelijkheid,
ik heb de goede lengte en bouw, het goede gewicht en het goede gezicht. Wat vind ik dat toch stom om over mijzelf te zeggen. Dit kan ik bij mijzelf natuurlijk niet goed beoordelen, maar dit hoor ik van heel veel mensen, ook mensen die wel wat van het modellen wereldje weten.Heeft iemand van jullie misschien ervaring met deze bureaus, of andere bureaus? Aanraders of afraders? Tips/Do's en Dont's?
In ieder geval heel erg bedankt voor het lezen
!