Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

SETEFURII schreef:Zo'n 3 jaar geleden was ik aan de opleiding begonnen en heb hem helaas niet afgemaakt aangezien ik maar enkele vakken gehaald had. Doodzonde maar wat heb ik genoten van die tijd. Al zijn de proffen in Antwerpen soms verdorie irritant (je bent niet nodig, jullie kunnen niets, stelletje parasieten,..). Ik wens jullie beide heel veel succes met de opleiding, dat jullie mogen slagen en veel vrienden mogen maken, het studentenleven mogen proeven en alles uit de kast kunnen halen.
Edit: Ja het is 6 jaar, geen 3. Maar je kan 3 jaar gaan voor je bachelor?
Tanya schreef:SETEFURII schreef:Zo'n 3 jaar geleden was ik aan de opleiding begonnen en heb hem helaas niet afgemaakt aangezien ik maar enkele vakken gehaald had. Doodzonde maar wat heb ik genoten van die tijd. Al zijn de proffen in Antwerpen soms verdorie irritant (je bent niet nodig, jullie kunnen niets, stelletje parasieten,..). Ik wens jullie beide heel veel succes met de opleiding, dat jullie mogen slagen en veel vrienden mogen maken, het studentenleven mogen proeven en alles uit de kast kunnen halen.
Edit: Ja het is 6 jaar, geen 3. Maar je kan 3 jaar gaan voor je bachelor?
Ja, alleen dan word je alsnog geen dierenarts, en het lijkt mij juist leuk om de normale arts en dierenarts te kunnen combineren
Tazzey schreef:Baasje voor de blindedarm terwijl aan zijn voeten de kat ligt om gesteriliseerd te worden![]()
Dat was even een flauw grapje van mijn kant.
Krijg jij op basis van je huidige BA/MA geen vrijstellingen waardoor je niet het gehele programma hoeft te doorlopen. Dat was bij mij wel het geval dat was dan wel geen (dier)geneeskunde maar ik zou daar toch eens naar informeren.