Dit jaar wist ik het, ik had de perfecte studie gevonden.
Vanaf dit jaar moet je je verplicht voor 1 mei aanmelden, prima ik heb op tijd digiD aangevraagd en deze kwam niet binnen, goed kan gebeuren(?) dacht ik dus nog maar eens aangevraagd.
En nog steeds niks, noppes nada.
Ik een mail er uit naar digid met de uitleg van mijn studie en ook een naar de hogeschool of ik ook zonder digid kon inschrijven.
Van digid gelijk een email terug dat ze het zouden opsturen en later ook van de school dat dit alleen met digid kon.
Nu ben ik later aangemeld een maand later zelfs want na alle beloftes van digid kreeg ik nog niks binnen.
Nu heb ik dus de studiekeuzecheck gedaan waar ik een negatief bindend advies op heb gehad. Uiteraard liet ik het hier niet bij zitten en heb ik bezwaar aangetekend.
Nu heb ik volgende week een hoorzitting hierover..
Ik zit er ontzettend mee want ik voelde me echt machteloos. Een speelbal tussen twee instanties.
Zijn er hier bokkers die enig verstand hebben van het rechtsysteem en mij kunnen helpen/advies geven.
Ik ben behoorlijk van slag, helder nadenken wil totaal niet meer en zou heel graag iemand hebben die het voor mij wil nakijken en ook mijn standpunten objectief wil beoordelen.
Ik wil ook geen advocaat in de arm nemen al zal ik dit wel willen overwegen als het antwoord negatief zal zijn (ben zelf van mening net als de mensen in mijn omgeving dat ik gelijk heb wb mijn standpunten en daardoor sterk zal kunnen staan)
Voor meer informatie zou ik graag een pb ontvangen zodat ik niet openbaar mijn standpunten hoef te tonen.
Welke bokkers hebben advies en/of kunnen mij helpen?
Sorry als het wat slordig overkomt. Ik ben enorm overstuur en zit er echt doorheen op het moment.