Op dit moment bevind ik mij in de typische fase van 'door de bomen het bos niet meer zien' en na vele hulplijnen ingeschakeld te hebben richt ik me nu tot het forum dat uiteindelijk op ALLES een antwoord heeft : Bokt!
Ik zit met het volgende: ik ben op dit moment bezig met het afronden van mijn master-na-master in de manuele therapie aan de universiteit van Brussel. Dit betekent dat ik ook weer een masterthesis moet schrijven
Waar het bij mijn vorige thesis nog best goed lukte met de statistiek loop ik nu helemaal vast.
Ik ben bezig met een enquete waar meerdere beoordelaars bepaalde stellingen moeten scoren op helemaal mee eens tot helemaal mee oneens (5-puntenschaal) en ik wil bepalen in welke mate ze het eens zijn met elkaar. Ik heb al enkele opties gevonden waaronder kappa voor multirater maar deze functie staat niet in SPSS en dan zou ik zelf een 'syntax' moeten aanmaken (wat ik dus niet kan
)Mijn vraag is:
Is er iemand die bedreven is in de statistische analyse van enquetes en mij wilt helpt via bokt, e-mail of in real life (regio limburg, bereid ervoor te betalen, dit zou natuurlijk helemaal super zijn)?
Come on bokt! HELP ME!
Super bedankt