wat wil jij na de middelbare school worden? of wat voor beroep doe je?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
(maar wel de hoogst opgeleide in het gebouw
)
basisvakken wel afgerond hoor, maar hoe specifieker het ging des te minder goed het ging met mij 
vuurneon schreef:Ik wou graag de neurologische kant op direct na de middelbare school, maar sta nu als huishoudelijk medewerker in de zorg mijn geld te verdienen
Hersenen vind ik nog steeds uiterst interessant, maar die kant heb ik tijdens de studie opgegeven omdat ik de hersenfuncties niet heel goed uit elkaar kon houden dus dat was een beetje onhandigbasisvakken wel afgerond hoor, maar hoe specifieker het ging des te minder goed het ging met mij
Daarna personeelszaken en dat is een kant die ik nog steeds echt boeiend vind voor de toekomst.
(of wilde het toch niet echt graag) dus toen maar dierfysio maar nu werk ik alweer een aantal jaar met zeer veel plezier als mensenfysio in de geriatrische revalidatie zorg
Merula123 schreef:Ik heb echt nog geen flauw idee wat ik wil worden![]()
Ik ga het profiel Cultuur en Maatschappij doen, maar ik weet echt nog niet welke richting ik op wil ofzo
Xfjord schreef:Merula123 schreef:Ik heb echt nog geen flauw idee wat ik wil worden![]()
Ik ga het profiel Cultuur en Maatschappij doen, maar ik weet echt nog niet welke richting ik op wil ofzo
ik ga naar de zomervakantie naar havo 2. maar ik wil in de derde als je een vakkenpakket gaat kiezen ook Cultuur en Maatschappij gaan doen

)