Help! Zoektocht naar tas

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Help! Zoektocht naar tas

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 16:26

Hee!

Ik zit dus met een probleem dat toch wel snel opgelost moet zijn eigenlijk. :') Voor volgend jaar zoek ik namelijk nog een schooltas. Afgelopen 2 jaar had ik een zwarte tas van converse, maar die is nu helemaal lelijk. Nu heb ik erover zitten denken om voor een cowboy's bag te gaan, maar die hebben al heel veel mensen en het is toch niet precies wat ik zoek eigenlijk.

Dit soort tassen vind ik mooi, deze heb ik ook in de winkel gezien en ik ben er verliefd op. Of het nu als handtas is of als schooltas.
http://www.soliver.nl/Schoudertas/39.40 ... en&is=true

Helaas is deze te klein om alles mee te sjouwen. Tuurlijk heb je je kluisje, maar ik sleep alles van huis mee naar school en na school weer mee naar huis. -O-

Eerlijk gezegd weet ik niet meer welke tas ik nu moet nemen, die mooi is, groot genoeg en handig voor school. Naar weer een converse tas heb ik zitten kijken, maar ik wil eigenlijk wel een ander soort tas. :Y)
Maximale budget is denk ik rond de €100,- Iets eroverheen kan wel, maar niet veel meer.

Hebben jullie misschien ideeen of weten jullie wat wel/niet handig is, betaalbaar, of goede winkels? Ik hoor het echt graag. :D Alle suggesties zijn welkom.
Nog wat voorbeelden van tassen die ik mooi vind: klik klik

Corelli

Re: Help! Zoektocht naar tas

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 16:30

Cowboys bag?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 16:33

Corelli schreef:
Cowboys bag?

In de startpost staat al dat het niet helemaal is wat ik zoek, ondanks dat ik het wel overweeg.. :)

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 16:34

Deetjeeuh schreef:
Corelli schreef:
Cowboys bag?

In de startpost staat al dat het niet helemaal is wat ik zoek, ondanks dat ik het wel overweeg.. :)

Huh hoe heb ik daar overheen kunnen lezen haha :') Sorry

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 16:37

Haha maakt niet uit, toch bedankt. :D

Iejoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 16:39

ik heb net mijn nieuwe tas binnen gekregen en ik ben er super teverden over ik heb deze:
http://www.travelbags.nl/oldschool-bags ... t-wit.html

2 voorvakken past makkelijk een agenda in en etui
verder 2 grote vakken waar je de rest in kwijt kan!
ik heb dit formaat maar is er ook 1 slag kleiner, Als je niet veel boeken mee moet is dat handiger!

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 16:41

Aangezien dit gaat om een schooltas verplaats ik je topic van LZP naar STW

Myou

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 20:51

Invito tas!
Ik heb er dit jaar twee besteld, heerlijk groot en ruim en ze waren lekker goedkoop door de uitverkoop :D

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 20:54

myou schreef:
Invito tas!
Ik heb er dit jaar twee besteld, heerlijk groot en ruim en ze waren lekker goedkoop door de uitverkoop :D

Over het algemeen zijn die van nepleer toch? Dat zou ik afraden, dat gaat snel kapot, helemaal als je er zware boeken in vervoert!

NoName126

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 21:00

Ga een middagje naar de v en d of de bijenkorf en je slaagt gegarandeerd.

Myou

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 21:00

Corelli schreef:
myou schreef:
Invito tas!

Over het algemeen zijn die van nepleer toch? Dat zou ik afraden, dat gaat snel kapot, helemaal als je er zware boeken in vervoert!

Klopt,
ik heb er zelf nooit last mee gehad. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 21:32

Lovealmar, bedankt voor je reactie! Toch is dit helaas niet helemaal mijn smaak..

Myou, welke tassen heb jij besteld? Ik ga sowieso nog eens die website goed bekijken! :D

NoName126, uiteraard heb ik daar al gekeken. :) Meerdere filialen zelfs. Helaas zat er niets tussen wat of betaalbaar was, of naar mijn smaak.

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 21:39

Ik zou inderdaad zoals al eerder is gezegd een leren tas halen, tenzij je zoals ik kampioen was in spullen in je kluisje laten liggen :+ Maar ja moeilijk, ik kan moeilijk zo een tas voor je uitzoeken. Als je goedkoop en makkelijk wilt zou ik gewoon een grote shopper halen bij de H&M. Persoonlijk zou ik een rugzak nemen (gosh wat scheelt dat veel gesjouw) Ik vind rugzakken kopen ook stukken leuker, haha!

Succes ermee! Kijk nog even bij de bijenkorf :) Die hebben altijd zulke mooie tassen..

Myou

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 21:46

Deetjeeuh schreef:
Lovealmar, bedankt voor je reactie! Toch is dit helaas niet helemaal mijn smaak..

Myou, welke tassen heb jij besteld? Ik ga sowieso nog eens die website goed bekijken! :D

NoName126, uiteraard heb ik daar al gekeken. :) Meerdere filialen zelfs. Helaas zat er niets tussen wat of betaalbaar was, of naar mijn smaak.

Ik heb deze;
http://www.invito.com/accessoires/tasse ... t-07521743
maar dit is meer een weekend tas

Dan heb ik deze, deze is ook echt groot maar echt perfect voor als ik veel boeken heb...
http://www.invito.com/accessoires/tasse ... e-07528529

En ik heb deze als wat kleinere boekentas van loavies
http://www.loavies.com/tassen/quilted-laptopbag.html

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 09:26

Steef, bedankt voor de tip! Zal inderdaad ook nog wel even bij de bijenkorf gaan kijken. :j Het is inderdaad lastig om een tas voor een ander uit te zoeken, maar alle tips zijn welkom haha. Over een rugzak heb ik inderdaad al nagedacht, maar ik weet het gewoon niet zeker of dat is wat ik wil...

Myou, die tassen zijn mooi! Vooral de eerste twee haha. Passen in die eerste ook gewoon al je boeken? Jammer dat bij de 2de alleen de bruine in de aanbieding is. :') Misschien ga ik wel voor een van die twee tassen! Als ze groot genoeg zijn is dat wel fijn..

Myou

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 11:06

Deetjeeuh schreef:
Steef, bedankt voor de tip! Zal inderdaad ook nog wel even bij de bijenkorf gaan kijken. :j Het is inderdaad lastig om een tas voor een ander uit te zoeken, maar alle tips zijn welkom haha. Over een rugzak heb ik inderdaad al nagedacht, maar ik weet het gewoon niet zeker of dat is wat ik wil...

Myou, die tassen zijn mooi! Vooral de eerste twee haha. Passen in die eerste ook gewoon al je boeken? Jammer dat bij de 2de alleen de bruine in de aanbieding is. :') Misschien ga ik wel voor een van die twee tassen! Als ze groot genoeg zijn is dat wel fijn..

De eerste is echt heeel mega dus ik zou dat niet aanraden als boekentas.
De tweede is ook groot en daar passen je boeken zeker in.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 11:10

Oke dankjewel! Denk dat ik dan inderdaad voor de 2de ga. Vind het echt een mooie tas. :D Zit te twijfelen of ik wellicht die eerste er gewoon bij koop. :')
Er is dus genoeg ruimte voor alle boeken en schriften? Dus ook als je 7 verschillende vakken op een dag hebt?

Muisbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 11:30

Toen ik op de middelbare school dat en een rugtas op een gegeven moment zat was, had ik gewoon een (wat grotere) handtas/schoudertas met een linnen tasje zoals onderstaand erbij. Die zijn te vinden in zoveel printjes en opdrukjes :) Een aantal boeken pasten wel in m'n tas, maar een zware tas om schouder vond ik ook niet lekker, dus als ik wat meer boeken moest meenemen, deed ik ze gewoon daarin :D die kan je ook makkelijk achterop je fiets binden :)

Afbeelding

hafjelinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 22:27

Je zegt dat cowboysbag niet echt jouw smaak is, maar heb je dan alleen gekeken naar het 'gangbare' model? Cowboysbag heeft namelijk heel veel meer leuke modellen :)

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 22:29

Heb je al eens gekeken op Wehkamp.nl of Zalando.nl? ;)