Ik zit dus met een probleem dat toch wel snel opgelost moet zijn eigenlijk.
Voor volgend jaar zoek ik namelijk nog een schooltas. Afgelopen 2 jaar had ik een zwarte tas van converse, maar die is nu helemaal lelijk. Nu heb ik erover zitten denken om voor een cowboy's bag te gaan, maar die hebben al heel veel mensen en het is toch niet precies wat ik zoek eigenlijk. Dit soort tassen vind ik mooi, deze heb ik ook in de winkel gezien en ik ben er verliefd op. Of het nu als handtas is of als schooltas.
http://www.soliver.nl/Schoudertas/39.40 ... en&is=true
Helaas is deze te klein om alles mee te sjouwen. Tuurlijk heb je je kluisje, maar ik sleep alles van huis mee naar school en na school weer mee naar huis.
Eerlijk gezegd weet ik niet meer welke tas ik nu moet nemen, die mooi is, groot genoeg en handig voor school. Naar weer een converse tas heb ik zitten kijken, maar ik wil eigenlijk wel een ander soort tas.

Maximale budget is denk ik rond de €100,- Iets eroverheen kan wel, maar niet veel meer.
Hebben jullie misschien ideeen of weten jullie wat wel/niet handig is, betaalbaar, of goede winkels? Ik hoor het echt graag.
Alle suggesties zijn welkom. Nog wat voorbeelden van tassen die ik mooi vind: klik klik

Maar ja moeilijk, ik kan moeilijk zo een tas voor je uitzoeken. Als je goedkoop en makkelijk wilt zou ik gewoon een grote shopper halen bij de H&M. Persoonlijk zou ik een rugzak nemen (gosh wat scheelt dat veel gesjouw) Ik vind rugzakken kopen ook stukken leuker, haha!
Het is inderdaad lastig om een tas voor een ander uit te zoeken, maar alle tips zijn welkom haha. Over een rugzak heb ik inderdaad al nagedacht, maar ik weet het gewoon niet zeker of dat is wat ik wil...