Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Is vaak sowieso 15+. Albert heijn (en C1000) hier in de buurt willen het liefste zelfs 16+, dan mag je nml op avonden en ochtenden werken... Ik werd ook pas aangenomen bij AH toen ik 16 was. Vullen gebeurt (hier iig) 6-8 's ochtends en 9-11 's avonds. Dat mag nog nier als 15-jarige. Er wordt trouwens ook wek gewoon smiddags gevuld hoor, dat kan wel gewoon.
Ik was (en ben) wel een 'rustig' persoon, dus was niet zo druk en luidruchtig als andere leeftijdsgenoten, maar dat betekent zeker nog niet dat je volwassen denkt of handelt. Eileen_ schreef:Vind t knap als je als 13-jarige werk vindt als vakkenvullerIs vaak sowieso 15+. Albert heijn (en C1000) hier in de buurt willen het liefste zelfs 16+, dan mag je nml op avonden en ochtenden werken... Ik werd ook pas aangenomen bij AH toen ik 16 was. Vullen gebeurt (hier iig) 6-8 's ochtends en 9-11 's avonds. Dat mag nog nier als 15-jarige. Er wordt trouwens ook wek gewoon smiddags gevuld hoor, dat kan wel gewoon.
Als 12 jarige ben je echt nog niet zo volwassen als je dan denkt... Dat dacht ik toen ook, maar als ik er aan terug denk...Ik was (en ben) wel een 'rustig' persoon, dus was niet zo druk en luidruchtig als andere leeftijdsgenoten, maar dat betekent zeker nog niet dat je volwassen denkt of handelt.
Dat mag zeker weten wel, en daar zijn ze ook heel blij met 13 jarigen!
Afhankelijk van je folderwijk kan dat heel leuk verdienen en is makkelijk te doen. Muziek aan, oordopjes in en foldertjes erin gooien, als het regent is het alleen wat minder