wie heeft er verstand van terug betaling stufie?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Urion

wie heeft er verstand van terug betaling stufie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-14 14:15

Ik heb twee brieven binnen gekregen. 1 ervan luidt de titel " u heeft teveel stufiefinanciering ontvangen, wij hebben u daarover een bericht gestuurd."

De tweede luidt " u heeft een svhuld omdat u uw studentenreisproduct niet optijd heeft stopgezet."

Ik studeer nog maar ben over gestapt van opleiding naar opleiding en ben nalatig geweest in het optijd wijzigen en doorgeven.

Mijn vraag is of ik deze maand nog studifinanciering krijg of dat dit is stopgezet. Ik heb afgelopen maandag wel kunnen reizen en de brieven dateren van 4 juni.

Ik heb geen brief ontvangen dat mijn stufi stopt. Ik weet ook niet of dit gebruikelijk is. Wie kan helpen?

celano

Re: wie heeft er verstand van terug betaling stufie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 14:16

Waarom vraag je dit op bokt en niet bij de betreffende instantie?

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 14:17

Ik denk dat even moet bellen of mailen. Denk niet dat de bokkers je kunnen helpen omdat dit een individuele situatie is.

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 14:18

Ik kreeg een paar maanden niets meer toen ik een foutje had gemaakt.. Ik zou echt even bellen, is een kleine moeite.

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 14:20

Je vraagt dus eigenlijk: "wie werkt er bij de DUO en heeft hier verstand van?" ..Geen idee of DUO medewerkers ook lid van Bokt zijn ( :+ ) , maar hier kun je ze wel bereiken :j Succes!

Urion

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-14 14:23

Dit is een probleem dat zich vaker voordoet. Er bestaan geen domme vragen. Ik ben niet in staat om te bellen nu en wel om te typen. Kleine moeite om niet te reageren als je geen antwoord hebt.

marjan19