Wellant

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

xxpaaardje

Wellant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-14 21:23

Hallo allenmaal

wie heeft zich allemaal aan gemeld op het wellant Dordrecht. Ik heb dat gedaan bij paardenhouderij MBO 2 wie nog meer of Bij paard en sport. Moet nu wachten op een insteek gesprek en of ik word aan genomen. Maar dan ga ik wel eindelijk doen wat ik al van klein af aan wil.

LoveChamp

Re: Wellant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 21:26

ik doe hetzelfde maar dan op helicon Nijmegen want Dordrecht vond ik te ver :(

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-14 21:31

lovechamp schreef:

Dat kan ik ga wel als ik word aan genomen dan. Maar moet als nog uur reizen ofzo. Maar ik moet sowieso reizen dus dan maakt me niet uit waar heen.

Revanches

Re: Wellant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 21:37

RUI-->STW

LoveChamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 22:02

valerie2012 schreef:
lovechamp schreef:

Dat kan ik ga wel als ik word aan genomen dan. Maar moet als nog uur reizen ofzo. Maar ik moet sowieso reizen dus dan maakt me niet uit waar heen.

Voor mij is dit net wat dichter bij dan wellant en omdat ik me eigen paardjes heb die ik zelf moet verzorgen en voeren enz ik dit toch handiger. Want ik moet ze voor school nog op de wei zetten (ze staan 24/7 buiten maar dan in de padock) en 's avond weer terug en dan moet ik nog naar stal om me wedstrijd paardje te rijden.

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-14 22:30

valerie2012 schreef:
lovechamp schreef:

Voor mij is dit net wat dichter bij dan wellant en omdat ik me eigen paardjes heb die ik zelf moet verzorgen en voeren enz ik dit toch handiger. Want ik moet ze voor school nog op de wei zetten (ze staan 24/7 buiten maar dan in de padock) en 's avond weer terug en dan moet ik nog naar stal om me wedstrijd paardje te rijden.[/quote]

Ik heb ook eigen paard alleen word voor me buiten en binnen gezet en gevoerd hoef alleen maar terijden en te mesten maar heb ook maar 3 dagen school en 2 dagen stage en ik kan okk savonds naar stal om der terijden okk als donker word want we hebben helen goed bak verlichting

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-14 22:34

valerie2012 schreef:
lovechamp schreef:

Voor mij is dit net wat dichter bij dan wellant en omdat ik me eigen paardjes heb die ik zelf moet verzorgen en voeren enz ik dit toch handiger. Want ik moet ze voor school nog op de wei zetten (ze staan 24/7 buiten maar dan in de padock) en 's avond weer terug en dan moet ik nog naar stal om me wedstrijd paardje te rijden.[/quote]

Rij der ook wedstrijden mee met mijnen. Maar heb genoeg tijd om haar te trainen want ik zou zelfs als ik waar woon terug ben gelijk naar stal Door kunnen want ze dan dicht bij dan als 1st naar huis zou gaan

LoveChamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 22:38

valerie2012 schreef:
Rij der ook wedstrijden mee met mijnen. Maar heb genoeg tijd om haar te trainen want ik zou zelfs als ik waar woon terug ben gelijk naar stal Door kunnen want ze dan dicht bij dan als 1st naar huis zou gaan

Ik ben wel start klaar maar vervoer. Maar de wei is (met de scooter straks 20 min heen en 20 min teru dus zeg uurtje totaal en stal is met de scooter 10 min de andere kant op :') Maar op stal worden de smorgens gevoerd hoef ik alleen savonds te doen gelukkig. Maar dan rij ik toch dus gaat gelijk in 1 moeite door

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-14 01:42

lovechamp schreef:
valerie2012 schreef:

Ik ben wel start klaar maar vervoer. Maar de wei is (met de scooter straks 20 min heen en 20 min teru dus zeg uurtje totaal en stal is met de scooter 10 min de andere kant op :') Maar op stal worden de smorgens gevoerd hoef ik alleen savonds te doen gelukkig. Maar dan rij ik toch dus gaat gelijk in 1 moeite door[/quot

dat kan ik start wel maar meer om evaring op tedoen want me paardje is pas 4 maar ik moet met trein naar school maar met fiets is vanaf stadion naar stal denk ik 5 of 10 minuten . En kan me op stal ook omkleden dus dat is handig en dan kan zo me paard op zadel dus ben zo maar van af thuis is veder naar stal maar vind ik niet erg . Maar moet 1st kijken of ik word aan genomen word hoop wel.

Catnip

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 03:16

valerie2012 schreef:
Hallo allenmaal

wie heeft zich allemaal aan gemeld op het wellant Dordrecht. Ik heb dat gedaan bij paardenhouderij MBO 2 wie nog meer of Bij paard en sport. Moet nu wachten op een insteek gesprek en of ik word aan genomen. Maar dan ga ik wel eindelijk doen wat ik al van klein af aan wil.

Een insteek gesprek? Lijkt me niet aangenaam :')

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-14 11:17

valerie2012 schreef:
Hallo allenmaal

Een insteek gesprek? Lijkt me niet aangenaam :')[/quote]

Ik ben nooit bang voor inteek gesprek ik zie altijd wel hoe het gaat hoop alleen wel heel erg dat ik word aangenomen maat ja ik zie het wel kan niet meer dan hopen sorry als niet allen worden goed staan maar zie mijn onderschrift heb taalstoornis