Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
valerie2012 schreef:lovechamp schreef:ik doe hetzelfde maar dan op helicon Nijmegen want Dordrecht vond ik te ver
Dat kan ik ga wel als ik word aan genomen dan. Maar moet als nog uur reizen ofzo. Maar ik moet sowieso reizen dus dan maakt me niet uit waar heen.
valerie2012 schreef:lovechamp schreef:ik doe hetzelfde maar dan op helicon Nijmegen want Dordrecht vond ik te ver
Dat kan ik ga wel als ik word aan genomen dan. Maar moet als nog uur reizen ofzo. Maar ik moet sowieso reizen dus dan maakt me niet uit waar heen.
valerie2012 schreef:Rij der ook wedstrijden mee met mijnen. Maar heb genoeg tijd om haar te trainen want ik zou zelfs als ik waar woon terug ben gelijk naar stal Door kunnen want ze dan dicht bij dan als 1st naar huis zou gaan
Maar op stal worden de smorgens gevoerd hoef ik alleen savonds te doen gelukkig. Maar dan rij ik toch dus gaat gelijk in 1 moeite door lovechamp schreef:valerie2012 schreef:Rij der ook wedstrijden mee met mijnen. Maar heb genoeg tijd om haar te trainen want ik zou zelfs als ik waar woon terug ben gelijk naar stal Door kunnen want ze dan dicht bij dan als 1st naar huis zou gaan
Maar op stal worden de smorgens gevoerd hoef ik alleen savonds te doen gelukkig. Maar dan rij ik toch dus gaat gelijk in 1 moeite door[/quotvalerie2012 schreef:Hallo allenmaal
wie heeft zich allemaal aan gemeld op het wellant Dordrecht. Ik heb dat gedaan bij paardenhouderij MBO 2 wie nog meer of Bij paard en sport. Moet nu wachten op een insteek gesprek en of ik word aan genomen. Maar dan ga ik wel eindelijk doen wat ik al van klein af aan wil.
valerie2012 schreef:Hallo allenmaal
wie heeft zich allemaal aan gemeld op het wellant Dordrecht. Ik heb dat gedaan bij paardenhouderij MBO 2 wie nog meer of Bij paard en sport. Moet nu wachten op een insteek gesprek en of ik word aan genomen. Maar dan ga ik wel eindelijk doen wat ik al van klein af aan wil.
[/quote]