genja schreef:Op de middelbare school waar je nu werkt en waar je ook op gezeten hebt advies vragen aan de leraren die kennen je redelijk goed dus kunnen vast advies geven wat bij je past
groetjes genja
Oh, maar dat weet ik wel: rechten (vind ik niet leuk), bedrijfskunde, organisatiekunde... Juist omdat ik altijd aan het regelen was en alles mij opviel. De teamleider heeft mij uit m'n schulp getrokken en aangemoedigd om elke keer naar hem toe te komen, wat erin resulteerde dat ik gemiddeld drie keer per week bij hem op de kamer zat
Maar goed: van bedrijfskunde zijn er 13 in een dozijn, dus vind maar eens een baan! En het wordt ook zeker niet overal gewaardeerd als je kritiek uit en daarnaast ben ik wel introvert, dus als niemand mijn mening vraagt of waardeert, dan houd ik m'n klep ook gewoon. En dat is niet goed voor een bedrijfskundige.
Dat wat ik me nu realiseer: op school was ik anders dan in het dagelijks leven. Puur omdat mijn mening werd gevraagd, was ik bezig met de organisatie (wat mijn taak niet was). Ik kan moeilijk inschatten of ik buiten school ook ben of zou kunnen zijn.
Biologie is meer een sport voor individuen, bedrijfskunde is teamwork.