Heb eind februari mijn hand gebroken, ruim 9 weken in het gips gezeten en nu aan het revalideren. Hand is nog erg stijf, kracht is verminderd en bij vlagen nog pijnlijk, maar op zich kan ik me er wel weer redelijk mee redden. De rest zal met de handtherapie wel geleidelijk verbeteren.
Vorige week twee dagen op proef gewerkt en dat ging prima. Ik wil dus graag weer aan het werk, maar nu loop ik tegen allerlei problemen aan
Ik kan ivm de beperkingen niet alleen in de nacht staan, verder dacht ik dat het wel weer moest gaan lukken.Punt is dat ik nog niet bij de arbo-dienst geweest ben; is ergens mis gegaan bij het ziekmelden en ik heb er echt nooit aan gedacht om pro-actief zelf een afspraak te maken. Toen mijn werkgever me vroeg dit alsnog te doen lukte dat overigens niet zo goed, omdat er geen adviesvraag lag. Uiteindelijk zijn we overeen gekomen dat ik het weer zou gaan proberen, maar dit wordt nu dus teruggedraaid omdat de arboarts nog geen toestemming voor werkhervatting heeft gegeven.
Kan daar wsl pas 4 juni terecht (voor probleemanalyse), maar ik ben die verplichte vakantie echt meer dan beu ondertussen
Iemand hier ervaring mee? Ik probeer al ruim drie weken om weer aan het werk te gaan, maar inmiddels is de moed me aardig in de schoenen gezakt
Normaal gesproken zijn ze er als de kippen bij wanneer iemand weer aan het werk zou moeten.