Ik ben gaan werken 2 uur in de week en nu 4 uur , gewoon simpel bijbaantje in de post in de dagen voor kerst veeeel meer gewerkt en daar begon de ellende dan..
Ik kreeg tot die bewuste maand 740 Wajong per maand , in december bij de post 263,25 verdient ik heb gebeld en aangegeven dat het eenmalig is.. Tot ik in februari opeens 328 uitkering kreeg
, na een belletje en rustig gebleven aan de lijn werdt er 368 bij gestort en wordt nu paar maanden gekort geloof 55 euro voor 4 maanden . In maart weer 368 euro na een belletje en mijn loonstrook op de post werdt er 226 bij gestort
Dus 594 euro
, had maar 118 bij de post verdiend dus ja... En nu weer een maand dat ik maar 594 krijg , ik had een brief dat ik 818 krijgen zou maar blijkbaar niet , ik ga maandag knetterboos opbellen want neem het liefst ontslag vandaag . Werken wordt gewoon afgestrafd en dit is gewoon niet tof meer. Vorige maand kon ik de huur niet helemaal betalen en dat moet ik nog extra betalen deze maand , en ben jarig einde van de maand en allemaal extra kosten die ik had ingecalculeerd in die 818 maar blijkbaar is het allemaal niet zoals het moet
Had al wat dingen besteld her en der, maar nu ik die 818 niet krijg is het niet echt haalbaar. ik houd niks over en moet nog 3 weken boodschappen als ware en nog een weekend weg en verjaardag
Nu werk ik een dag extra , maar kan beter ontslag nemen dit breekt me op en wil gewoon mijn huur kunnen betalen mijn vaste lasten en kunnen eten maar lig bijna elke nacht wakker van dat uwv, We moeten werken maar dit ontmoedigd toch alleen maar
. Maandag weer bellen maar ben er compleet klaar mee , dit kunnen ze toch niet maken? Ik hoor toch te verdienen aan werk en er niet op achteruit gaan?

, ik regel zelf mijn werk en dit heb ik ook zelf gedaan. ik moet begeleiding voor het wonen en heb iemand voor de financiën maar die zou 2 weken terug al een afspraak maken en nog steeds niet gedaan.