Vakantie bijbaan

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

thirteenn

Vakantie bijbaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-14 10:50

Ik ben opzoek naar een vakantie bijbaantje voor in de zomervakantie (ik ben 19 jaar). Er is misschien een kleine kans dat ik terug kan naar mijn oude werk bij de jumbo, maar ik wil het liefste wat anders, nieuwe ervaringen opdoen etc. (en van wat ik van oud collega's hoor is dat het helemaal niet leuk meer is daar)

Nou ben ik al op internet gaan kijken naar een vakantiebaan, maar wat ik vooral tegenkom is het verkopen op straat, mensen aanspreken op straat voor wnf en dat is niets voor mij.. Iemand een leuk idee?

Ik kan helaas ook niet lang staan want ik krijg snel last van mijn rug..
Laatst bijgewerkt door thirteenn op 01-05-14 10:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Re: Vakantie bijbaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 10:51

Ik weet niet waar je woont, maar ik heb bij een aantal strandtentjes gesolliciteerd! :)

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-14 10:52

Oh ja misschien handig om te vermelden! ik woon in Eindhoven!

Celestial

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 10:56

Wat toevallig, ik wilde net een topic openen over precies hetzelfde onderwerp. Zoek ook een baantje voor na mijn studie, na driekwart jaar ziektewet is mijn contract bij de AH niet verlengd. Ik woon ook in Eindhoven en mag ook niet te lang staan of zitten in verband met mijn rug. Lees dus even mee, als ik iets gevonden heb laat ik het zeker weten :)

_MG

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 10:57

In de horeca zoeken ze vaak voor in de zomer naar mensen :) en anders in verschillende winkels misschien proberen?

Ik heb zelf in de thuiszorg gewerkt en heb ik als secretaresse gewerkt (maar ik werkte hier sowieso al 1dag per week, dus heb gewoon drie weken fulltime gewerkt)

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-14 11:03

@_MG horeca gaat hem voor mij waarschijnlijk niet worden, te lang staan dus dat gaat zeer doen aan mijn rug..

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 11:52

ik weet niet of dit wat voor jou is maar ik ga deze zomer 2 weken werken op een manege op texel.
je krijgt er uiteraard voor betaald en je kan er ook voor langere periode in de zomer werken.

Als je dit leuk lijkt kan ik via pb meer info sturen

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 11:54

Ik werk zelf bij de thuiszorg.

Lekker flexibel, niet te hard werken, verdient prima.

Werk dan de hele zomer van 9 tot 12 's ochtends. Ideaal volgens mij, niet te vroeg op, en je hebt de hele middag nog.

Ik was even bezig met een manege op Ameland, maar dat Duits zie ik echt niet zitten. :=