wetenschappelijk proefje

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

loenatje

wetenschappelijk proefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-14 19:41

hallo! :)
ik moet voor het school als 'eindwerk' samen met een vriendin een proefje maken en voorbrengen voor de klas. maar... ik heb ECHT geen idee wat ik kan doen! het moet een klein, leuk, en niet te duur proefje zijn. en de klas mag natuurlijk ook niet in slaap vallen! ;)
kennen jullie leuke ideetjes? die niet te ingewikkeld zijn, maar echt wel leuk om te zien, of waar je veel over kan vertellen?
willen jullie dan dat hier zetten met eventueel een kleine uitleg?
ik zou jullie super dankbaar zijn!! :D

Lolacabana

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 19:47

Citaat:
Huiswerktopics zijn niet toegestaan. Je medebokkers zijn er natuurlijk niet om jouw huiswerk voor je te maken. Maak gebruik van je studieboeken, vraag meer uitleg aan je leraar, vraag advies aan klasgenoten, ouders, of vrienden. Via zoekmachines als http://www.google.com kan je ook veel informatie vinden over verschillende schoolonderwerpen. Wanneer je het na extra uitleg, eigen onderzoek, enzovoorts nog niet begrijpt, kan je hier om advies vragen. Open dan een goed onderbouwd topic op dit forum waarin je duidelijk aangeeft wat je zelf al gedaan hebt en waar je precies op vastloopt, zodat anderen je een zet in de goede richting kunnen geven.

chocobroodje

Re: wetenschappelijk proefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 20:01

Omdat dit topic niet aan de huiswerk regels voldoet, hier dan ook een slotje.