[ENQ] Internetgebruik (Afstuderen)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Oehlalala

[ENQ] Internetgebruik (Afstuderen)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-14 17:59

Hallo allemaal!
Op dit moment ben ik bezig met mijn bachelorscriptie en heb ik zoveel mogelijk respondenten nodig voor mijn enquête over internetgebruik.
Je zou mij er erg mee helpen door deze enquête in te vullen!
Het zal je maximaal tien minuutjes kosten.

Alvast heel erg bedankt!

http://www.thesistools.com/web/?id=407733

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 18:12

Ha, een faculteitsgenootje, volgensmij heb jij het onderwerp wat ik heel graag wilde, haha. Heb 'm ingevuld. Twee dingen: in een van jullie advertenties staat "ook u makelaar", typfoutje. En nog bij vraag 24, ik irriteer me aan = ik erger me aan. Succes met je scriptie!

miss_lizje

Re: [ENQ] Internetgebruik (Afstuderen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 18:22

Ingevuld, maar omdat ik echt al meer dan een jaar ad-block gebruik was het wel lastig. Ik "kijk" niet eens meer naar de reclame en heb er ook een hekel aan. Vond het moeilijk om te kiezen tussen hekel aan hebben en opzettelijk negeren. Omdat ik dus al "op bokt na wegens de reden dat je geen markt advertenties kan zien van bokkers" overal een ad-block op heb zitten.

kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 18:23

Ik heb hem ingevuld, succes!

Oehlalala

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-14 21:20

Top! Bedankt allemaal!
@imd grappig haha :) Ons onderwerp is reclamevermijding, maar dat is gekozen door de docent bij vakgroep Marketing. Jij doet dan bedrijfskunde zeker? Ik hoorde dat je daar kon inschrijven voor bepaalde onderwerpen?
En wat een slechte spelfout :+ Heb die advertenties om 2 uur s'nachts gemaakt dus toen was ik vast niet zo scherp meer..

@miss_lizje dat je niet naar de advertenties kijkt is alleen maar goed juist! Daar gaat het onderzoek namelijk deels over :)