Nu is voor mij alles anders. Ik doe naast mijn werk en school veel meer. Ik ga naar de sportschool, ik ga weer naar mijn vader (die 1,5 uur verder woont), ik heb meer vrienden.
Daardoor ben ik eerder moe en voel ik me niet prettig als ik teveel doe. Nu wordt ik vrij ongregelmatig ingeroosterd waardoor het vrij veel voorkomt dat een bepaalde dag niet uitkomt. Toen ik solliciteerde heb ik ook aangegeven dat dat voor mij niet uitmaakte, maar ja tijden veranderen.
Ook wil ik door de weeks niet meer tot 10 uur werken, want dan ben je half 11 buiten en dan lig je half 12 pas ik bed en dat is voor mij te laat.
En dan is het voor mij ook nog eens teveel om op zaterdag langer dan 7 uur achter elkaar te werken. Gister moest ik werken van 12:00 - 20:00, ik trek dat gewoon niet. Je pauzes zijn ruk etc.
De laatste tijd heb ik ook al veel vrijgevraagd omdat ik allemaal leuke dingen op de planning heb. Nu voel ik me zo'n zeikerd. Want ik blijf elke week bellen dat ik het niet eens ben met het rooster.
Dat ik doordeweeks niet tot 10 wou werken is na 4x eindelijk doorgekomen. Dat is niet langer dan 7 uur achter elkaar wil werken durf ik niet eens te zeggen want dan voel ik me dus zo'n zeikerd.
Zij moeten wel elke keer voor mij het rooster aanpassen, maar als zij een keer bellen of ik kan invallen kan ik nooit omdat ik of te moe ben of ik heb al afspraken. En daar voel ik mij banketstaaf over.
Het duurt heel lang voordat dingen doorkomen en een echt gesprek met mijn leidinggevende lukt nooit. Ik zit er een beetje doorheen. Communicatie moet daar altijd via briefjes want als je iets zegt wordt het vergeten. Ik hou daar niet van want het gaat een ander die op kantoor komt niks aan wat mij dwars zit
Wat ook nog wel eens gebeurt dat ze zonder je toestemming het rooster veranderen. Wat dus is gebeurt. Het enige wat ik nog weet is dat ik tot 6 moest, maar de rest ben ik vergeten... Dus daar kan ik ook niet over bellen.
Ik overweeg zelfs voor het rooster een andere baan te zoeken.
Heeft iemand tips of adviesen voor mij? Ik doe Kassa overigens.
Met alleen 1 uur middag pauze waarin ik ook nog naar huis moet fietsen. 
Maar het is niet anders, we hebben een huis en rekeningen te betalen dus ik zal wel moeten.