Dank jullie wel voor al jullie steun in het afgelopen jaar! Gisteravond is de kogel door de kerk gegaan en kan ik melden dat we er eindelijk uit zijn. Ik heb ontzettend veel steun aan jullie allemaal gehad en ben jullie daar erg dankbaar voor. Toen ik mijn topic opende, eigenlijk alleen om te vragen of er meer in hetzelfde schuitje zaten, had ik niet kunnen vermoeden hoeveel ik daaraan zou hebben. Het heeft me ontzettend goed gedaan om mijn verhaal kwijt te kunnen.
Ik ben naar volle tevredenheid uit onderhandeld en per 1 september begint mijn nieuwe toekomst!
Het heeft lang geduurd en echt hoor, ergens halverwege was ik bijna zover dat ik de moed liet zakken maar ik ben blij dat ik het niet gedaan heb. Ik heb er een supergoed gevoel over!
Wat ontzettend fijn om dit te lezen. Ik heb heel veel bewondering voor je!!!
zigranta
Geplaatst: 29-03-14 20:56
GEFELICITEERD!!!! Ben blij dat deze nare zaak een goede afloop heeft gekregen voor je!
FriesWytske
Super Daffodil
Kwanyin
Oh daff, ik had ergens in het begin van je topic gereageerd en ben voor de rest een stille meelezer geweest die vaak met haar mond open heeft gezeten. Maar wat ben ik superblij voor je en wat heb jij karakter, top hoor! (Is het trouwens weggehaald? Want ik zie het niet meer staan, of kijk ik er nu overheen? )
Fantastisch nieuws Daffodil, gefeliciteerd! Het was zo frustrerend voor je en je bent er steeds correct mee omgegaan, veel respect voor je.
BigOne
Geplaatst: 29-03-14 20:58
laura1987
Ik heb heel je topic gevolgd en ben dolblij voor je! Nu kun je eindelijk weer normaal ademen en relaxen!
Chita
Ook ik heb je topic gevolgd. Superfijn dat er een goede afloop is. Heel veel succes met je volgende uitdaging!
Anoniem
Geplaatst: 29-03-14 20:59
Wat fijn om te lezen. Heb ook maar een paar keer gereageerd in het begin, maar heb je altijd gevolgd. Tijd om uit te rusten, beter te worden en te starten met je nieuwe toekomst.
Wat een superfijn nieuws! Ook ik heb je vorige topic gevolgd en veel respect voor hoe je alles hebt aangepakt. Veel plezier met je nieuwe baan gewenst!
Kinke
Geplaatst: 29-03-14 23:37
wat fijn zeg!!! heerlijk dat je er zo'n goed gevoel over hebt. En op naar een betere baan in de toekomst