Ik zoek naar ervaringen van mensen die zelfstudie hebben gedaan, voor/nadelen. Ik ga (als ik dit jaar haal) mijn laatste jaar in USA zelfstudie doen. Waarom we daar zijn terecht gekomen zijn eerder persoonlijke redenen, niet dat ik daar ga studeren oid. Ik ga gewoon het onderwijs verder zetten (ASO) omdat ik het nu al zo ver heb geschopt (zit in mijn voorlaatste jaar) wil ik niet mijn laatste jaar in USA op een school doen omdat het daar slecht onderwijs is. Dus ik zou op 'hoger' niveau dan afstuderen en als ik dan universiteit in USA wil doen heb ik een 'betere' CV.
Zelfstudie vergt veel discipline, daar ben ik van bewust maar ik wil het absoluut proberen. Ik zou mogelijk mijn examens kunnen afleggen bij de Amerikaanse ambassade. (want voorheen werd verteld dat ik terug naar België zou moeten reizen voor die examens af te leggen). Nuja of het écht mogelijk is weten we morgen

Maar nu zou ik dus alle ervaringen willen weten! Ik ga waarschijnlijk voor Humane wetenschappen kiezen en het is een lessenpakket van heel de 3de graad (5de & 6de middelbaar) dat ik op een jaar tijd moet studeren.