Ik zit nu in HAVO 4 en weet nog niet precies wat me nou leuk lijkt.
Ik wil iig iets met dieren, op kantoor zitten is echt niks voor mij
Ik heb een tijdje nagedacht over paardenfysiotherapie maar ik wil ook verder nog andere opties bekijken!
Wat voor diergerichte opleiding doe jij nu? Of heb je gedaan? En hoe bevalt/beviel het? En waar volg je de opleiding/heb je de opleiding gevolgd?
Ik hoor het erg graag!
. Dat is dan weer opgedeeld in 4 verschillende richtingen, de breedste is dan de major Dier en samenleving. Hier ben je eigenlijk niet mét de dieren bezig, maar vóór de dieren. Je bent dus met mensen bezig om het leven te beteren voor dieren, je bent aan het balanceren tussen allerlei belangen. Deze opleiding is ook mijn plan B voor als ik niet de cijfers heb voor het atheneum, het lijkt me een erg leuke opleiding! Vooral ook naar open dagen gaan en laat je daar informeren. Die mensen kunnen je vaak heel erg veel vertellen en ook helpen bij je keuze. Mij zelf lijkt van Hall Larenstein in Leeuwarden een goede school om deze opleiding te volgen, ik ben daar nu twee keer wezen kijken en ik heb wel een goede indruk gekregen. Studenten die op de school zitten weten dat natuurlijk het beste, maar de indruk die ik kreeg was goed! Het enige is de baankans, die is volgens mij niet erg hoog. Maar in de dierenbranche heb je sowieso vrij weinig baankans dus persoonlijk vind ik dan Dier en Samenleving een goede keus voor mijzelf. Dat is de breedste opleiding en je kunt er ook de meeste kanten mee op.