Ik woon met een vriendin in Utrecht op kamers, in een studentenhuis. Wij hebben in de badkamer een wasmachine aansluiting, maar na 1 blik geworpen te hebben, concludeerden we dat daar met geen mogelijkheid een wasmachine in past
Er heeft er wel één gestaan bij de mensen die voor ons in dit huis woonden, maar het leek ons erg krap worden. Nu beginnen we allebei dat was heen en weer naar huis slepen toch erg zat te worden, dus zat ik net een beetje te googelen op kleine wasmachines. Toen kwam ik van die mini-wasmachines voor op reis/camping, en dit lijkt me voor de kleine wasjes (ondergoed/sokken etc) best handig. Nu vroeg ik me af of iemand ervaring heeft met mini wasmachines, of andere kleine formaten wasmachines. (Bijvoorbeeld hoe dat zit met de watertoevoer, ik zie namelijk sommige die je wel moet aansluiten, maar ook anderen waarbij je er zelf water in moet doen. Warmt dat ding het dan op met stroom? Kost dat niet achterlijk veel elektriciteit
? ) Ik gok dat wij in de diepte ongeveer 50 cm hebben, anders blokkeert hij half de deur.Brand los
Weet je toevallig welk merk die van jou is?