Ik ben een studente Dier- en Veehouderij aan de HAS hogeschool Den Bosch en moet voor school een enquête geven voor een bijbehorende opdracht. De opdracht is uitzoeken of er bij een primair bedrijf in sector naar keuze, in mijn geval rundveesector, een verbreding mogelijk is.
Voor deze opdracht heb ik gekozen voor een melkveebedrijf en als verbreding een slaapaccomodatie namelijk hooiberghutten. Het idee hierachter is dat mensen zo kunnen logeren bij de boer. De enquête zal gaan over hooiberghutten, hoe de ondernemer deze aantrekkelijk kan maken en wat de er voor over zal hebben om er te overnachten.
Het zou heel fijn zijn als jullie me hierbij kunnen helpen. De enquête is heel kort en duur maar ongeveer 5 tot 10 minuutjes.
Ik vind de prijzen keuzemogelijkheden voor overnachtig aan de lage kant en voor de koelkast aan de hoge kant, maar dat kan aan mij liggen. Heb 'm ingevuld iig, succes!
Daar heb je zeker een goed punt! Ik weet alleen niet of het slim is om de enquête nu nog aan te passen, omdat dan niet iedereen dezelfde vragen heeft beantwoord.
In ieder geval bedankt voor het invullen en je opmerking!