Zouden jullie mijn enquête willen invullen? Het is voor mijn marktonderzoek voor mijn ondernemersplan. Dit onderzoek bestaat uit 10 vragen duurt ongeveer 5 minuutjes. Graag vooral jullie woonplaats vermelden, dit is belangrijk voor mijn onderzoek. link onderzoek: http://enquetemaken.nu/r/13un4
Waarom voor- en achternaam? En dan staat er tussen haakjes dat het niet verplicht is, maar daarachter zie je zo een rood sterretje dat aangeeft dat het wel verplicht is.
Grappig Carola. Ik heb m dus letterlijk gekopieerd incl beletteringsfout. Staat er nu nog.
TS, ik zou ook even aan je taalgebruik werken, laat iemand anders de vragen nog een keer aanpassen. Want de eerste vraag is ook niet echt zorgvuldig geformuleerd.
Ik ben afgehaakt bij de vraag hoeveel ik zou besteden aan het trainen/behandelen van mijn paard. Is dat in het algemeen dat ik hem ergens in training laat zetten? Want dat wil ik niet. Als mijn paard een blessure heeft kijk ik alleen naar de slagingskansen, of ik het revalidatieproces paardwaardig vind en het toekomstbeeld. Dan ga ik, als het mogelijk is, de verschillende behandelmethodes met bijbehorend prijskaartje bekijken.
Vind alleen de combi van vraag 1: naam/achternaam/woonplaats en de vraag of je in de toekomst gebruik wilt maken van de diensten suggereren dat je klanten probeert te werven.
Vind het qua vraagstelling en toon niet erg professioneel overkomen.