Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Plukje schreef:Ik kan je sterk aanraden om bij een aantal praktijken langs te gaan en te vragen of ze nu nog iemand zouden aanraden om fysiotherapie te gaan studeren. Ik ben bang dat je niet veel positieve reacties zult krijgen.
Zelf ben ik afgelopen jaar nog geïnterviewd door de FysioPraxis over dit onderwerp en vorige week op een vergadering bij het KNGF kwam het onderwerp ook weer ter sprake.
Vanuit heel mijn hard kan ik alleen maar heel hard roepen 'doe het niet!'. Er is héél weinig werk in te krijgen, er heerst ontzettend veel onrust in de branche en gekeken naar de ontwikkelingen zorgbreed ziet de toekomst er onzeker uit.
Kleine disclaimer: je zult ongetwijfeld mensen vinden die wel snel een baan hebben gekregen, die het ontzettend naar hun zin hebben en erg positief zijn. Aan jou zelf om in te schatten hoe representatief dit is.

moonfish13 schreef:Kan je alsjeblieft gewoon hoofdletters, komma's en punten gebruiken??
Voor het HBO verwachten ze dat ook..
Wat ik begreep van fysiotherapie is het veel stampwerk is, zeker het eerste jaar.