Zelf kom ik er niet helemaal uit, dus wellicht dat jullie ideetjes hebben om mij op weg te helpen! Ik zal eerst even uitleggen hoe en wat.
Ik heb vorig jaar juli mijn diploma paardenhouderij niveau 4 behaald. Echter ben ik vrij bang geworden voor paarden waardoor ik niet op een stal oid kan werken. Ook heb ik geen ORUN gedaan omdat je het laatste jaar daar een paard voor nodig had, welke ik niet had.
Op dit moment werkte ik overal en nergens. Bij een callcenter, de supermarkt en sinds een weekje bij de Macdonald's. Echter ben ik op zoek naar een baan met doorgroeimogelijkheden en waar ik ook gewoon meer uit mezelf kan halen en doorgroeimogelijkheden kan hebben. In deze tijd is dat allemaal maar zo makkelijk niet, maar dat geeft niet, want ik ben niet zo moeilijk.
Ik zoek nu een studie waarbij ik kan groeien en een klein beetje vastigheid heb. Ik heb een paard waarvoor ik alles zelf betaal dus een BBL-opleiding heeft de voorkeur. Ook zou ik niet langer dan 2 jaar naar school willen gaan, maar als het niet anders kan dan pas ik me aan.
Het probleem is dat ik alles leuk vind, dus geen gerichte opleiding kan kiezen. De fout om paardenhouderij te gaan doen ontstond ook uit het niet kunnen kiezen. Wie helpt of zit in hetzelfde schuitje?

Alvast bedankt voor het meedenken!!