Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Anoniem schreef:Simpel, als je je P dit jaar niet haalt moet je helemaal stoppen met je opleiding. Gemisde info is altijd terug te halen. Zeker als je een goede reden hebt zoals later instromen.
Mijn tip haal je P vakken, probeer de samenwerkingsopdrachten van 2 te doen en ga altijd naar de tentamens van 2, want misschien haal je die ook wel!
Goede planning,maken wanneer alles van je P af moet zijn. Onthoudt bij de motivatie, haal ik mijn p niet moet ik stoppen met de opleiding.
[***] schreef:Binnen 1,5 jaar moet je toch je P halen? Is dat niet bij elke hogeschool zo?
Misschien een tip: Maak een schema van wat er moet gebeuren, wat je nog moet inleveren, wat je moet leren etc. zo krijg het overzicht weer en kun je dingen afstrepen. Dit werkte voor mij iig wel fijn, zo heb je ook het gevoel dat je dingen 'klaar' krijgt.
Bekijk goed wat je eerst moet afronden (je P vakken), daarna kun je je volledig richten op de dingen die daarna komen.
Succes!
Wij moesten binnen 1,5 jaar 48 studiepunten halen dan ben je veilig. Heb je die niet dan krijg je een BSA. Ik heb er 54. Dit heeft overigens te maken met het instroommoment van ons.