Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
(dus het zou andersom kunnen zijn..)Shirley schreef:Het afluisteren van een gesprek en de gegevens daarvan doorspelen, vind ik eigenlijk nog veel erger !
Pauline schreef:Terecht dat je het oneerlijk vindt. Is er een vertrouwenspersoon bij jullie op school?
Pauline schreef:Terecht dat je het oneerlijk vindt. Is er een vertrouwenspersoon bij jullie op school?
jorika1986 schreef:Voortrekken hoort zeer zeker niet, een keer iets door de vingers zien kan best.
Maar zoals jij het omschrijft en ik ervan begrijp mogen de topsporters nagenoeg alle regels aan hun laars lappen, omdat de leraren er toch niets van zeggen.
Nee vind dit niet kunnen, getalenteerd of niet getalenteerd, er moeten duidelijke regels zijn voor alle leerlingen van die school en die moeten voor iedereen gelden.
Alnate schreef:Praat er eens met je ouders over, voordat je met iemand op school ga praten. Als de sportclub op school zo'n grote invloed heeft, dan ben jijzelf straks de gebeten hond.
kimz_angel schreef:Oh bij ons was het die kinders van het aso mochten elkaar aflikken op het plein. Echt op de schoot bij het vriendje gaan zitten.
Ik volgde geen aso en mocht niet eens metmijn benen over een kameraad zijn benen zitten.
Als hun leerkrachten over het plein liepen waren we echt de pineut![]()
Als ik jou was dan was ik gewoon binnen gelopen ! En had ik gezegd oh dan zit ik hier ook voor niks als alles door de vingersword gezien
Ayasha schreef:Heb jij, of andere leerlingen, er last van dat deze jongens voor getrokken worden? Meetbare last. Dus niet 'ik ben klein en zij zijn groot en dat is niet eerlijk!' last.
Want de sporters zijn een pest op de school naar andere leerlingen toe.
Bovendien, no offence, maar voelen leerlingen op die leeftijd zich nogal snel "achter gestoten". 
ElineS schreef:Maar ze heeft er wel last vanWant de sporters zijn een pest op de school naar andere leerlingen toe.
Ik snap ook wel dat TS het aan anderen heeft verteld. Samen sta je sterker. Vind het ook geen beppen of verklappen. Het is al een hele tijd duidelijk dat de sporters worden voorgetrokken. Dat wist iedereen. Nu heeft ze alleen echte bevestiging dat dit gebeurd... Maar dat het gebeurd wist iedereen al.
Ayasha schreef:Dat heeft ze niet want ze heeft geen enkel bewijs. Enkel haar verhaal. Hoeveel meer bewijswaarde heeft dat dan alle andere roddels?
Heb je last van gedrag dan spreek je een leerkracht aan. Klaar. Ik vind dit wel degelijk door beppen.Bovendien, no offence, maar voelen leerlingen op die leeftijd zich nogal snel "achter gestoten".