Organiseren van een ''fancy fair'' op paardengebied.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

DutchRiders

Organiseren van een ''fancy fair'' op paardengebied.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-14 23:23

Hallo allemaal,

Met een aantal mensen moeten wij een soort van fancy fair organiseren bij een stichting die het mogelijk maakt dat mensen met diverse beperkingen kunnen rijden.

Nu hebben wij de taak op ons genomen om een soort van fancy fair te organiseren, voor bedrijven (sponsoren) en buren.

Natuurlijk moet er geld in het laatje komen om het te organiseren, we zijn druk bezig met het werven van sponsoren, en ook op de dag zelf worden er diverse zelfgemaakte dingen verkocht.
Ook worden er verschillende demonstraties gegeven met bijvoorbeeld les met verstandelijk beperkten en voltige.

Voor de bezoekers (voornamelijk kinderen) zijn we nog aan het denken om verschillende activiteiten te organiseren, heeft iemand eventueel suggesties over mogelijkheden? (natuurlijk wel paardgerelateerd :j)

Alvast bedankt

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 23:25

Geen idee wat het exact is, maar afhankelijk van de dag en plaats heb ik wel een paard te leen die hartstikke braaf is met (gehandicapte) kinderen, of je daar iets aan hebt? :+

DutchRiders

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-14 23:36

xSlvna schreef:
Geen idee wat het exact is, maar afhankelijk van de dag en plaats heb ik wel een paard te leen die hartstikke braaf is met (gehandicapte) kinderen, of je daar iets aan hebt? :+

Weet niet welke omgeving je woont, ik zou het altijd kunnen overleggen??!

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 23:38

Hélemaal in het zuiden van het land.

DutchRiders

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-14 23:48

xSlvna schreef:
Hélemaal in het zuiden van het land.

Dat is helaas een beetje te ver haha! In ieder geval bedankt voor je aanbod, super :j