Wanhoopig.. werk gezocht..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

japielover

Wanhoopig.. werk gezocht..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-14 19:26

Hallo bokkers,

aller eerst..
Voor de bokkers die mij persoonlijk kennen zou ik het fijn vinden als jullie het NIET met andere hier over hebben.

dan nu mijn vraag..

Ik ben al enige tijd op zoek naar werk.
Ik heb ook werk gehad namelijk deur aan deur verkoop..
Echter is dit niet mijn ding en moest ik daar helaas weer stoppen.

En nu zit ik dus al even zonder werk..
Maar de rekeningen blijven binnen stromen...
Inmiddels ben ik de wanhoop |( nabij want ik weet niet meer hoe ik het betalen moet.
en ik kan ook niet terug vallen om mijn ouders aangezien die het financieel ook niet ruim hebben(lees die komen ook net rond).

Nu solliciteer ik me echt werkelijk suf op alles wat maar mogelijk is en waar ik in werken kan.
het maakt me werkelijk waar allemaal niet uit.
al moet ik de hele dag poepruimen als ik maar geld verdien.

Als ik nu een maand fulltime gewerkt heb kan ik mijn rekeningen betalen en rustig aan wat gaan sparen.

Nu is mijn vriend er enorm op tegen en we zullen hier ook nog goed over moeten praten.
Maar inmiddels ben ik zelfs al aan het denken aan werk op seksueel gebied.
Telefoon sex,webcam, en misschien zelfs wel real life.

Maar waar doe je dat en hoe begin je daarin.
Bokt is zo een groot forum dat ik hoop dat er misschien iemand is die hier iets meer van weet..
Dit mag zo maar eventueel ook via PB als je dat niet zo open en bloot op internet wil.

Dus wie weet er wat meer en kan mij wat meer informeren op over dit soort werk.

Groetjes
Laatst bijgewerkt door chocobroodje op 19-02-14 08:11, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: titel aangepast

vuurneon

Re: Wanhoopig.. werk gezocht.. misschien de stap naar erotiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 19:28

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 19:32

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik zou als ik jou was wel heel erg goed nadenken of je het wil en aan zou kunnen.
Niet dat je straks wel geld hebt, maar ook psychische problemen en geen relatie meer.

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 19:33

Je bent 23, waarom ga je niet weer een opleiding doen?
Daarnaast kan je bijstand aanvragen om die periode te overbruggen.

wwillemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 19:33

Ik kan maar 1 ding bedenken om tegen je te zeggen: Denk aan je eigenwaarde!
Probeer schoonmaak- of productiewerk te vinden. Alles is beter dan je eigen lijf verkopen!

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 19:36

En andere financiële tegemoetkomingen? De bijstand, een uitkering, weet ik het maar er moet vast ergens een potje voor je zijn? Ik ben in principe niet tegen sexwerk, maar om het te doen omdat je aan de grond zit klinkt wel erg naar...

Art_Ificious

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 19:36

Sorry maar dan zoek je niet goed genoeg. Want poetsvrouwen zij toch genoeg betaald tegenwoordig, en die zoeken ze werkelijk met hopen.
Ook in een winkel kan je nog makkelijk terecht als je een beetje verkoopservaring hebt.

Lumea

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 19:41

Je kunt bijstand aanvragen. Daarnaast heb je volgens mij ook genoeg poetswerk tegenwoordig? Ik zou in ieder geval vooral veel tijd en energie erin stoppen om op andere manieren aan geld te komen, maar als je echt niet anders kunt en het zelf wil dan moet je dat natuurlijk doen.
Ik ben echter van mening dat er zat andere dingen te doen zijn om geld te verdienen.

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 19:43

MaricoGraphy schreef:
Sorry maar dan zoek je niet goed genoeg. Want poetsvrouwen zij toch genoeg betaald tegenwoordig, en die zoeken ze werkelijk met hopen.
Ook in een winkel kan je nog makkelijk terecht als je een beetje verkoopservaring hebt.

Dat valt ook echt onwijs tegen! In een winkel ben je met 23 al oud. Ikzelf ben 21 en mijn contract die afloopt wordt ook niet verlengd i.v.m. mijn leeftijd :n

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 19:45

MaricoGraphy schreef:

In de HH zoeken ze ook niet meer met hopen omdat er enorme bezuinigingen aan zitten te komen.
Veel instanties zijn voorzichtig met mensen aannemen op het moment.

Heb je geen recht op bijstand ?

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 19:48

Jezelf met open en bloot profiel op een forum van duizenden mensen smijten en smeken dat dat niemand het voortzegt...ik denk dat je best een heel pak minder naïf hierover moet zijn. Wat niet in de krant mag staan, moet je hier niet neerzetten. Kijk hier alsjeblieft mee uit, als je niet wilt dat iemand in je omgeving (of eventueel toekomstige werkgever) weet dat je er over nadenkt in de erotische sector te stappen, verwijder dan je openingspost want bokt is soms kleiner dan je denkt en mensen nog veel vaker achterbakser dan ze er uit zien.

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-14 19:54

Ik zoek me suf..

Ik sta bij elke facaturebank en bij elk uitzenburo ingeschreven.
Overal waar ik iets zie hangen vraag ik een sollicitaitie formulier..
Ik woon in de stad en ben bij ALLE winkels langs geweest om te vragen..

Ik heb geen recht op een bijstand of iets dergelijks omdat ik nog geen 6 maanden achter 1 gewerkt heb.

Opmerkingen als je zoekt niet goed genoeg kan ik ook echt niet warderen..
Jij kent mij niet en je hebt dus ook helemaal geen idee of ik goed zoek of niet..
Ik weet dat er zat mensen zijn die te lui zijn om van hun gat te komen..

En zo ben ik niet..
Ik zit werkelijk hele dagen achter de computer om te solliciteren en om te zoeken.
En ik solliciteer ook op alles wat haalbaar is..

Voor de rest.

Ik heb hier zeker goed over na gedacht.
Ik heb ook nog niet gezegt ik doe het.
Maar ik wil me er zeker verder in verdiepen, ik ben hier over ook 100% eerlijk tegen over mijn vriend en zal dit ook echt alleen doen als hij Ja zegt..
En als hij wil dat ik stop zal ik dit ook weer doen.

Ik weet dat je zelf "verkopen" niet het werk is waar iedereen zo positief over is..
En dat je er goed overna moet denken en dit doe ik ook

Prrrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 20:05

Voor de bijstand hoef je niet 6 maanden achter elkaar gewerkt te hebben, dat is een eis voor de WW - en dat zijn twee verschillende uitkeringen.

Citaat:
Wanneer komt u in aanmerking voor een Wwb-uitkering?

De uitkering is bedoeld voor die mensen die echt niet in staat zijn om in de noodzakelijke kosten van het bestaan te kunnen voorzien. Om voor een uitkering in aanmerking te komen moet u:

Nederlander zijn of een vreemdeling die rechtmatig in Nederland verblijft;
18 jaar of ouder zijn;
Minder inkomsten hebben dan de voor u geldende bijstandsnorm. Is uw inkomen en dat van uw gezinsleden hoger, dan bestaat er geen recht op uitkering.
Minder vermogen hebben dan de voor u geldende vermogensgrens;
Teen recht hebben op een andere uitkering waarvan u kunt leven.

http://www.werkpleindoetinchem.nl/werkp ... ing_41479/

http://www.werkpleindoetinchem.nl/werkp ... act_41371/

Je maakt je heel kwetsbaar als je de prostitutie ingaat, en het is heel moeilijk om eruit te komen als je er een keer in verzeild bent geraakt. Niet doen. Probeer met je schuldeisers tot een regeling te komen voordat er deurwaarders op de stoep staan - en probeer sowieso de kosten tot een minimum te beperken.

Als je er zelf helemaal niet meer uitkomt, neem dan contact op met de schuldhulpverlening: http://zorgplein.doetinchem.nl/een-vraa ... pverlening

Die kunnen je helpen om eruit te komen zonder dergelijke drastische maatregelen te hoeven nemen.

Sterkte!

sologirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 22:39

Horeca. Heel makkelijk. Welke stad woon je? Er zijn namelijk zat grote uitzendbureaus's waar je terecht kan.

Wat je eventueel ook nog zou kunnen doen is op stageplekken solliciteren. Meer ervaring verkrijgen en daarna weer de arbeidsmarkt op.

Daarbij wil ik je ook de tip geven om wat aan je taal te doen. Met zoveel spelfouten kan je geen top brief schrijven.

Succes!

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 22:41

Probeer het eens bij een supermarkt. Op de broodafdeling of vleesafdeling nemen ze regelmatig nog wat oudere mensen aan.
Ikzelf maak schoon in een supermarkt. Niet altijd het leukste werk, maar ik verdien zeker niet slecht en er is een gezellige werksfeer.
Laatst bijgewerkt door Lous op 17-02-14 22:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Nachtlampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 22:41

Ik zou ook even naar dat operatorwerk kijken. Dat kan best wel fijn en goed uitpakken hoor! En, voor de mensen die het echt fulltime willen gaan doen, kunnen sommige bedrijven ook een extra chatdevice voor je openen.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 22:43

wwillemijn schreef:
Probeer schoonmaak- of productiewerk te vinden. Alles is beter dan je eigen lijf verkopen!

tja...wat is daar eigelijk mis mee?
Mensen mogen geld verdienen met zingen als ze een mooie stem hebben,model mag je ook zijn.
Maar als het in ene om sexueel contact gaat is het taboe.
Het verdient erg goed,je moet het wel kunnen...
Nee,ik heb het nooit gedaan...mijn zus zat wel in het ''vak''. ;) (is overleden door auto ongeluk dus ik kan haar het niet verder meer vragen ;) )

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 22:43

Plee's schoonmaken kan je overal hoor, echt. :j
En laat je adviseren over de sollicatiebrieven en de sollicitaties zelf. Ik heb zo'n idee dat je daar ook nog wel verbetering kan halen.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 22:45

geerke schreef:
wwillemijn schreef:

tja...wat is daar eigelijk mis mee?
Mensen mogen geld verdienen met zingen als ze een mooie stem hebben,model mag je ook zijn.
Maar als het in ene om sexueel contact gaat is het taboe.
Het verdient erg goed,je moet het wel kunnen...
Nee,ik heb het nooit gedaan...mijn zus zat wel in het ''vak''. ;) (is overleden door auto ongeluk dus ik kan haar het niet verder meer vragen ;) )

Niks mis mee, als je het zelf graag wilt doen. Maar wat betreft geen optie uit wanhoop om geld te verdienen. Zorgt m.i. alleen maar voor spijt
Laatst bijgewerkt door verootjoo op 17-02-14 22:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Erotiek kant op gaan omdat je nu geen werk kan vinden vind ik een beetje ver gaan, je moet het natuurlijk zelf weten maar ik zou het nooit doen.
Gewoon door zoeken, probeer het inderdaad eens een stapje lager ga desnoods bij de thuiszorg werken ofzo. Gewoon blijven zoeken.
Ik ben ook al heel lang werk aan het zoeken kan ook niks vinden, heb nu mazzel dat ik begeleid woon en dus niet volle huur van m'n huisje betaal, maar over een jaar moet dat wel dus moet ik wel werk hebben..
Maar erotiek kant zou k nooit kiezen.

har166

Wat voor opleiding en hobbies heb je?

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 22:46

homeworks.nl is een uitzendbureau voor schoonmaakwerk, altijd wel een adresje in de buurt! Het is maar vaak een paar uurtjes, maar ook 's nachts kantoren etc. schoonmaken; verdient best goed! :)

Daarnaast: misschien ben je goed in een bepaald vak? Bied jezelf aan om kids te helpen met bijles! :)

Het is maar uurtjes opvullen, maar geld is geld.
Laatst bijgewerkt door Picassox op 17-02-14 22:48, in het totaal 1 keer bewerkt

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 22:47

maar werken doe je toch om geld te verdienen?Er zijn ongetwijfelt mensen die hun werk leuk vinden maar er zijn er ook zat die er genoeg van hebben om twee uur per dag in de file te staan om vervolgens weer naar die suffe bank te rijden.
In de prostitutie is altijd werk.... :D

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 22:49

geerke schreef:
maar werken doe je toch om geld te verdienen?Er zijn ongetwijfelt mensen die hun werk leuk vinden maar er zijn er ook zat die er genoeg van hebben om twee uur per dag in de file te staan om vervolgens weer naar die suffe bank te rijden.
In de prostitutie is altijd werk.... :D

Maar een bank tast je niet aan in je kwetsbaarheid, werken in de prostitutie wel en kan daarom gevaarlijk zijn als je er niet goed over nadenkt of achter staat.

Prrrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 22:49

In de prostitutie is ook heel veel misbruik. Geen veilige 'bedrijfstak', die bovendien gevaarlijk is voor je zelfbeeld en je eigenwaarde. Echt niet aan te bevelen.