Alles gaat echt helemaal verkeerd..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

amberguyt

Alles gaat echt helemaal verkeerd..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-14 18:36

Heey allemaal ,
Ik zit op het tweede jaar van vmbo-tl en ik ben al van havo naar dit niveau afgestroomd..
En nu blijven mijn cijfers heel erg slecht. Terwijl ik heel veel leer en zo veel mogelijk mijn best te doen voor school. Maar elke keer als ik dan weer een toets heb, daarna heb ik een goed gevoel over mijn proefwerk of s.o , maar als ik hem terug krijg is het een onvoldoende. En ik begrijp gewoon niet waar het aan ligt. ;(
Mijn mentor zegt dat ik waarschijnlijk niet over ga of dat ik een niveau lager moet doen kader dus...
Maar ik vind die kader klas gewoon helemaal niet fijn.
En als ik blijf zitten en dan zit ik bij een paar die ik wel ken.
Maar ze zijn allemaal hartstikke klein en ik ben vergeleken met hun een reus van 1.80 terwijl ik 13 ben ...
Ik weet gewoon niet meer wat ik moet in deze situatie, ik ga ook al niet meer door de weeks naar me verzorg pony alleen in het weekend. En ben zelfs daar 3 maanden niet meer geweest , gelukkig kan ik nu wel weer komen omdat het wel iets beter ging op school. Maar ik weet het gewoon echt niet meer wat ik nou moet doen.. -O-

ElsRoosje

Re: Alles gaat echt helemaal verkeerd..

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 18:39

Misschien wil je dat helemaal niet maar is studiebegeleiding niet handig? Misschien heb je een verkeerde manier van leren... Heel veel succes :(:)

Hazna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 18:41

Och lieverd toch, zou je geen hulp kunnen krijgen met huiswerk? Misschien kun je alles veel beter onthouden en snappen als iemand je helpt. Er is nu nog genoeg tijd om toch over te kunnen gaan.

Niet bij de pakken neer zitten. en juist wel af en toe naar je verzorg pony gaan. Een beetje ontspanning heb je ook nodig!

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 18:43

Poeh, vervelend zeg :(:)

Heb je moeite met bepaalde vakken of alles? :)

Lumea

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 18:43

Inderdaad studiehulp? Zij kunnen kijken hoe het gaat en of ze tips hebben voor je. Misschien worden je cijfers daarna wel beter :)

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 18:45

Ik zou inderdaad eens op zoek gaan naar begeleiding. Soms leer je de verkeerde dingen, op de verkeerde manier of dénk je dat je het kent, maar toch niet echt. Ik ken het, en begeleiding kan echt goed helpen. Zou ik zo snel mogelijk zoeken, wie weet kun je dan met hard werken toch nog over!

amberguyt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-14 18:47

Studie begeleiding ga ik ook krijgen binnenkort op school van een mevrouw.
Ik had eerst heel veel moeite met wiskunde maar dat gaat nu beter.
En nu wiskunde beter gaat gaan mijn andere vakken omlaag.
Maar ik vind Duits, frans, geschiedenis en aardrijkskunde ook erg lastig . En we zijn met de hele klas getest op dyslexie maar dat heb ik niet. Bij talen is het probleem dat ik de grammatica regels heel erg moeilijk vind.