Nachtdienst

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nicje87

Berichten: 9855
Geregistreerd: 26-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-20 02:39

Vealosz schreef:
Hier 5/7. Word helaas een lange nacht.
Mijn vriend blijkt zijn voet op 3 plaatsen gebroken te hebben, dus heb vanmiddag 1 huisarts, en 2 ziekenhuizen gezien. Morgen weer terug -O- .


Jeetje zeg! Beterschap voor je vriend!

Ik neem niks. Heb ook het probleem dat ik na 3 a 4 uurtjes weer wakker ben. Heb wel door het slaapgebrek het de hele dag of ijskoud of snikheet. Ik ben wel blij dat het de laatste nacht. Dinsdag mag ik weer om 05.00 uur beginnen met werken.

Grit

Berichten: 6147
Geregistreerd: 09-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-20 04:05

Blijkbaar is 3-4 uur slapen dan vrij normaal. Ik heb er toch liever wat meer :D

Nicje87

Berichten: 9855
Geregistreerd: 26-06-06

Re: Nachtdienst

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-20 04:15

Hahaha ik ook hoor, maar ik wordt gewoon wakker..Ik ga soms nog weleens een uurtje na het eten liggen, maar slapen lukt dan meestal ook niet..

smurffie

Berichten: 11132
Geregistreerd: 07-08-06
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 01:14

Hallo :wave:

Meer mensen nog vrolijk aan het werken?
Ik ben aan 2/6 bezig. Wilde aan school werken maar ben mijn eigen laptop vergeten.
Gelukkig nog genoeg nachten om het nog wel te kunnen doen :z :Y)

Vealosz

Berichten: 4557
Geregistreerd: 16-07-07
Woonplaats: ‘s-Heerenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 02:15

Ikke!
6/7.
Weinig geslapen maar voel me gek genoeg echt heel erg goed. Het is heerlijk buiten. En laat ik nou zelf mogen bepalen of ik binnen of buiten ben. Loop al 3 kwartier rondjes en dat is echt uniek voor mijn doen.

Edit: toch maar naar binnen gegaan. Hoorde heel hard geschreeuw. Cliënten onrustig en gooit zo een vaas van de balie van de verpleging af. :/

smurffie

Berichten: 11132
Geregistreerd: 07-08-06
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 05:47

Ik vind het binnen al koud :P , Wat doe je voor werk?
Hier, even afkloppen, is het rustig. nog maar 2 uurtjes *\o/*

Vealosz

Berichten: 4557
Geregistreerd: 16-07-07
Woonplaats: ‘s-Heerenberg

Re: Nachtdienst

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 06:42

Ik werk in de beveiliging in een psychiatrische inrichting. Ik ben ondertussen net thuis. Even sigaretje roken en dan lekker naar bed.

Werkse nog even en slaap lekker alvast!

smurffie

Berichten: 11132
Geregistreerd: 07-08-06
Woonplaats: Boskoop

Re: Nachtdienst

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 00:13

En nu je laatste dan! Dat is prettig dat er beveiliging op het terrein is. Als er bij ons iets loos is moeten we zelf als verpleegkundige gaan ondersteunen:= .
Altijd 7? Of is dat wel een uitzondering?

Vealosz

Berichten: 4557
Geregistreerd: 16-07-07
Woonplaats: ‘s-Heerenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 01:05

smurffie schreef:
En nu je laatste dan! Dat is prettig dat er beveiliging op het terrein is. Als er bij ons iets loos is moeten we zelf als verpleegkundige gaan ondersteunen:= .
Altijd 7? Of is dat wel een uitzondering?


Het was de bedoeling dat ik 7 op - 7 af zou gaan doen. Maar de ontheffing van mij en mijn collega is afgewezen, waardoor we maar 32 nachten in 13 weken mogen draaien. Daar zitten we dan net boven, dus dat gaat niet door. Maar zolang de crisis van de corona er nog is blijven we nog wel even zo doorgaan.

Ik ben nu inderdaad bezig met mijn laatste *\o/* .

Maar dat is niet prettig als verpleegkundige ondersteunen. Dan mag je wel goed in je schoenen staan. Ik merk namelijk dat ik al beveiliger veel meer respecteert word door de patiënten dan de verpleging. Ik vermoed (maar ik kan natuurlijk niet in hun hoofden kijken) dat dat puur komt doordat ik niks van hun verwacht behalve dat ze zich gedragen. Verpleging vind dat ze 's nachts horen te slapen, en dat is hun goed recht. Maar ik weet dat als ik een vol hoofd heb eerst moet praten met iemand voordat ik kan slapen. En dat werkt hier gelukkig ook goed. Zo schep ik ook een band met een patiënt en weet ik stuk voor stuk hoe ik iemand moet behandelen.

Melissa0304

Berichten: 4449
Geregistreerd: 13-02-05
Woonplaats: Dinteloord

Re: Nachtdienst

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 01:35

hier bezig met de derde van de 4 :D hopelijk vliegt de tijd, slapen wil niet echt lukken helaas overdag.. ze zijn aan het verbouwen aan de flat en ze hebben vrijdag een gedeelte vergeten vast te zetten wat lekker aan het klepperen was :')

Vealosz

Berichten: 4557
Geregistreerd: 16-07-07
Woonplaats: ‘s-Heerenberg

Re: Nachtdienst

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 01:39

Ohhh lekker weer zeg...
Ik heb vandaag voor de verandering tot 13.30 geslapen. Was gelijk helemaal van slag :').

Melissa0304

Berichten: 4449
Geregistreerd: 13-02-05
Woonplaats: Dinteloord

Re: Nachtdienst

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 01:52

oef dat is ook niet zo heel erg lang, merk jij nog wat van corona voorzorgsmaatregelen?

Vealosz

Berichten: 4557
Geregistreerd: 16-07-07
Woonplaats: ‘s-Heerenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 02:01

Melissa0304 schreef:
oef dat is ook niet zo heel erg lang, merk jij nog wat van corona voorzorgsmaatregelen?


Dat is voor mijn doen juist erg lang haha. Ben normaal om 11.00 al wel weer wakker.
Mwa. We hebben in het gebouw waar ik zit wel 1 afdeling helemaal omgebouwd. Maar op mijn locatie is tot nu toe geen besmetting. Wel een vermoeden, maar daar komt de uitslag morgen pas van.

Melissa0304

Berichten: 4449
Geregistreerd: 13-02-05
Woonplaats: Dinteloord

Re: Nachtdienst

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 02:11

oke dan, hopen dat het negatief is.

Vealosz

Berichten: 4557
Geregistreerd: 16-07-07
Woonplaats: ‘s-Heerenberg

Re: Nachtdienst

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 02:13

Ja precies, want het is een bejaarde vrouw...

smurffie

Berichten: 11132
Geregistreerd: 07-08-06
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 05:48

Vealosz schreef:
Het was de bedoeling dat ik 7 op - 7 af zou gaan doen. Maar de ontheffing van mij en mijn collega is afgewezen, waardoor we maar 32 nachten in 13 weken mogen draaien. Daar zitten we dan net boven, dus dat gaat niet door. Maar zolang de crisis van de corona er nog is blijven we nog wel even zo doorgaan.

Ik ben nu inderdaad bezig met mijn laatste *\o/* .

Maar dat is niet prettig als verpleegkundige ondersteunen. Dan mag je wel goed in je schoenen staan. Ik merk namelijk dat ik al beveiliger veel meer respecteert word door de patiënten dan de verpleging. Ik vermoed (maar ik kan natuurlijk niet in hun hoofden kijken) dat dat puur komt doordat ik niks van hun verwacht behalve dat ze zich gedragen. Verpleging vind dat ze 's nachts horen te slapen, en dat is hun goed recht. Maar ik weet dat als ik een vol hoofd heb eerst moet praten met iemand voordat ik kan slapen. En dat werkt hier gelukkig ook goed. Zo schep ik ook een band met een patiënt en weet ik stuk voor stuk hoe ik iemand moet behandelen.


Ohja die regel lopen ze hier ook tegenaan als mensen dat graag willen.

Op zich is het eigenlijk nooit echt een probleem. Als er bij de receptie iets loos is zijn het meestal oud cliënten die we kennen. Vaak hebben we dan wel een ingang om in gesprek te gaan.
Loopt het uit de hand bellen we voor politieondersteuning.
In die gevallen zou beveiliging op het terrein wel fijn zijn.
Er is kort geleden ook ingebroken bij het zalencentrum op het terrein. Niemand die daar iets van gehoord of gezien heeft := .

Op afdeling hebben we zelden agressie in de nacht.
Op afdeling zou ik er eerlijk gezegd ook niet blij van worden als er beveiliging nodig zou zijn gedurende de nacht. Dat heeft altijd toch wel een beheerscultuur.

Melissa0304

Berichten: 4449
Geregistreerd: 13-02-05
Woonplaats: Dinteloord

Re: Nachtdienst

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 03:39

hier de laatste alweer *\o/*

Nicje87

Berichten: 9855
Geregistreerd: 26-06-06

Re: Nachtdienst

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 05:39

Goedemorgen,

Ik ben om 5 uur begonnen.
Voor jullie nog de laatste loodjes *\o/*

Melissa0304

Berichten: 4449
Geregistreerd: 13-02-05
Woonplaats: Dinteloord

Re: Nachtdienst

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 06:10

zooo 5 uur beginnen is ook rot.. midden in de nacht opstaan

Nicje87

Berichten: 9855
Geregistreerd: 26-06-06

Re: Nachtdienst

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 06:23

Jaaa pffft, vorige week had ik nachtdiensten tot 07.00 uur en ik ben echt geen ochtend dienst. Het wordt een zware week, maar 1 voordeel, ik heb wel wat aan mijn dag haha

Melissa0304

Berichten: 4449
Geregistreerd: 13-02-05
Woonplaats: Dinteloord

Re: Nachtdienst

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 06:25

als je goed wakker kan blijven dan heb je zeker wat aan je dag :D ik heb een tijdje om 05.30 uur moeten beginnen tot 14.00.. ging erna altijd nog even slapen :O

Nicje87

Berichten: 9855
Geregistreerd: 26-06-06

Re: Nachtdienst

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 06:34

Zolang ik bezig blijf gaat het goed. Ik moet niet niks gaan doen haha.
Na het werk kleed ik mij meteen om en ga ik naar stal.
Van de week wordt het warm, misschien dat ik dan niet naar stal ga en even in de tuin bij slaap.

Jolliej

Berichten: 3371
Geregistreerd: 24-09-09
Woonplaats: Firdgum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 06:51

Haha, daar moet je over kunnen inderdaad. Heb de discipline wel als ik vroege dienst heb om dan middags nog wel even iets te gaan doen. Maar ben echt totaal geen ochtendmens. Liever een nachtdienst dan de vroege dienst haha.

lobkewikjem

Berichten: 258
Geregistreerd: 27-02-12
Woonplaats: Friesland

Re: Nachtdienst

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 03:04

Hier de 1e weer van de 4.

Het is hier een pittige nacht tot nu toe. Veel cliënten wakker en wat vreemde dingen tussen door.

Hoe zit het met jullie en corona? Wij hebben het gelukkig nog niet in ons woonzorgcentrum. Wel nu de 1e verdachte krijgen we morgen de uitslag van.

Shaya_

Berichten: 1284
Geregistreerd: 27-04-11

Re: Nachtdienst

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 10:38

Hier straks de nacht in voor 5 nachten.
Gelukkig zijn we tot nu toe nog corona vrij. Zijn wel bewoners getest geworden maar tot nu toe allemaal negatief.
Verschillende collega's zijn wel positief getest.