Wij kunnen ook geen filmpjes kijken op de pc, wel weer op de telefoon met de wifi. Ben het internet aan het afstruinen, wil een camouflage worker, en natuurlijk weer nie te vinden wat ik wil Nachtdiensten moet je ook rustig aan doen..
Nachtdienst 1 van de 2 weer sinds 2 jaar nachten draaien. Tijd vliegt wel voorbij zo zeg! Het is ff zoeken en sta ook nog eens op een andere afdeling Ter afleiding heb ik altijd nog mijn haakwerk bij de hand, van te veel computer of tv wordt ik moe.
Cherubijn: gelukkig na zo'n lange tijd maar 2 nachten! kan je rustig even inkomen.
Hahaha, heerlijk ontbijt! geniet ervan Ik had van mijn stalgenoot/buurvrouw 2 stukken Meatloaf gehad met kruidenkaas en spek. en heeeeeul veel knoflook. de hele afdeling rook ernaar
ik tot 7.30 wacht overigens nog steeds op de medicatie die nog niet is geleverd... het streven is voor 7.00.. hoop toch echt eerder zodat ik het nog kan uitzetten voor de dagdienst..
Nicje87
Geplaatst: 16-03-17 01:52
Gezellige collega's helpt altijd. Ik ben helaas alleen en heb niet veel te doen. Schiet dus niet op. Maar zal thuis wel snel in slaap vallen haha
Oh gelukkig dat het nog op tijd binnen is gekomen, alles op laatste moment is niet lekker. Heb ook alle klusjes klaar voor nu, iedereen slaapt hier nog lekker