Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
mariekekroon schreef:ik moet het zelf aanvragen bij het gemeentehuis, ik ben bang dat ik op die punten afgekeurd word
ik heb nooit een boete of een straf gehad
SAKKIA schreef:Ik heb er ook 1 aan moeten vragen toen ik bij mijn huidige werkgever aan het werk ging. Geen idee meer wat er allemaal gevraagd werd. Ik werk overigens in het onderwijs.
Maar misschien kun je vertellen waarvoor je in aanraking bent geweest met de politie?
desi92 schreef:Volgens mij moet je dit vanuit je stage regelen hun moeten namelijk de punten invullen met stempel of handtekening van de organisatie.
Vriendin van mijn probeerde het ook zelf maar werd weggestuurd met het verhaal dat ze een ingevuld formulier vanuit stage moet hebben.
Ik zelf heb hem ook ingevuld opgestuurd gekregen voordat ik hem aan kon vragen
. Mag nu ook voor de 4e keer al langs (iets met stages en werk enzo en dus steeds een nieuwe nodig hebben).Merileth schreef:desi92 schreef:Volgens mij moet je dit vanuit je stage regelen hun moeten namelijk de punten invullen met stempel of handtekening van de organisatie.
Vriendin van mijn probeerde het ook zelf maar werd weggestuurd met het verhaal dat ze een ingevuld formulier vanuit stage moet hebben.
Ik zelf heb hem ook ingevuld opgestuurd gekregen voordat ik hem aan kon vragen
Klopt, maar je moet nog altijd zelf naar het gemeentehuis mét dat formulier om hem aan te vragen. Mag nu ook voor de 4e keer al langs (iets met stages en werk enzo en dus steeds een nieuwe nodig hebben).