Dag Bokkers,
na de middelbare school had ik interesse in twee opleidingen; de opleiding paardenhouderij en
de kappersopleiding. Echter omdat ik ingeloot was bij de paardenopleiding heb ik daar voor gekozen.
Ik heb altijd spijt gehad van deze beslissing, en ben na de paardenopleiding in de zorg gaan werken.
Dit omdat ik het niet zo zag zitten om voltijd naar school te gaan, en de BBL variant was gewoon moeilijk te vinden in het kappersvak destijds.
Nu 10 jaar later wil ik alsnog die 'droom' verwezenlijken. Ik heb wat dagen met mijn vriendin met
eigen kapperszaak meegelopen en dit versterkt het gevoel alleen maar dat ik denk dat dit het echt is
wat ik mezelf echt op lange termijn zie doen. Uiteraard ben ik ook op de hoogte van het vele staan e.d
Ik ben samen met die vriendin wat gaan uitzoeken voor de mogelijkheden en kom toch steeds op 2 opleidingen uit. Een daarvan is helaas in Belgie en 2 uur met de auto reizen. Ivm mijn zoontje en de opvang e.d is dit niet ideaal en staat de Jolange opleidingen te Rotterdam op nr 1. Het gaat om de Allround Kapper Master opleiding.
Ik ben erg benieuwd of er mensen op bokt zijn die deze opleiding (of een andere opleiding) hier gevolgd
hebben en wat jullie ervaring hierin is.
Alvast bedankt