Ik zit op dit moment in het 4e jaar van de opleiding Sport, Gezondheid en Management en zou graag mijn afstudeerstage willen doen bij de KNHS. Nu is het daar de bedoeling om een open sollicitatie te sturen met daarin al je afstudeeropdracht/-vraag. Ik heb al veel nagedacht over een mogelijke onderzoeksvraag, echter blijkt dit nog heel lastig te zijn.
Ik kwam op het idee om het op bokt te vragen aan meerdere paarden mensen! Want wie kan mij nou beter vertellen waar ze verbetering willen zin binnen de KNHS dan heuse paardensporters.
Dus mijn vraag aan jullie is of jullie misschien mee willen denken over een onderzoek, of een onderwerp waar jullie graag verbetering zien binnen de KNHS!
Alvast onwijs bedankt voor het meedenken!
Suzanne F.
Geplaatst: 27-01-14 14:33
Ik denk dat er hier heel wat mensen zijn die verbeteringen kunnen aandragen voor de KNHS.
heb je zelf al wat in gedachten? denk dat je dicht bij jezelf moet blijven. verder kan het ook in overleg met de organisatie. maar vind dat altijd wat makkelijk. maar straks is er geen ruimte en dan heb je al 3 weken aan je onderzoeksvraag nagedacht.