Ik zit een beetje in een dilemma op het moment....
Ik zit nu in mijn laatste jaar Sport & Bewegen niveau 4.
Dit schooljaar ga ik sowieso halen (ben al bijna klaar, dus voor de zomervakantie ben ik wel klaar).
Hierna wil ik graag verder studeren, maar in wat heb ik niet echt een idee.
Ik vind zo ontzettend veel leuk!
Verder in de sport wil ik niet, ik heb mijn diploma en hier kan ik mee doen wat ik wil (fitnesswereldje).
Dus een HBO Sportopleiding is geen optie.
Vrijetijdsmanagement lijkt me ook erg leuk en valt goed te combineren met mijn Sport & Bewegen vooropleiding.
Nadeel hiervan is, is dat er weinig werk in is op dit moment en ik ook niet echt een regelneef ben (ondanks dat ik het wel erg leuk vind).
Verder vond ik verpleegkunde ook interessant, alleen heb ik altijd moeite met onregelmatigheid (dus ook niet echt een optie om te gaan aangezien je dan echt onregelmatig werk hebt).
Een lerarenopleiding vind ik ook heel leuk, in eerste instantie wilde ik de PABO doen, maar ook daar is wenig werk in op dit moment.
Verder vond ik ook Biologie en Aardrijkskunde docent erg interessant. Deze 2 hebben daarom ook het meest mijn voorkeur.
Maar welke van de 2 zal ik gaan doen?
Vroeger was ik erg goed in Aardrijkskunde en ik vond het ook altijd zeer interessant.
Biologie vond ik altijd super leuk, maar hier was ik wel wat minder goed in. Deze sluit ook wel het beste aan bij mijn huidige opleiding (biologie/sport).
Beide opleidingen zijn in Voltijd en Deeltijd te doen, maar ook hier ben ik nog niet helemaal uit welke ik dan moet kiezen.
Ik ga nog naar de open dag van Hogeschool Rotterdam (hier worden alle bovengenoemde opleidingen gegeven) en ik ga hier dan dus informatie scoren.
Maar toch wil ik van te voren voor mezelf al wel een redelijke keus gemaakt kunnen hebben.
Help me!
Alvast thanks voor jullie tips en ideeën!