Mijn vraag is (uit nieuwschierigheid
) wat jullie opleidingsniveau(achtergrond) is ???van de mensen die eigen paarden hebben.
Deze vraag komt vanuit mijn nieuwschierigheid... dat de paardensport een dure hobby is.. en je ook evt. een huisje, boompje , beestje (paard dus;p) hebt.. en alles bij elkaar tog wat kost.
Ik doe zelf namelijk HBO maar wil hier mee stoppen.. maar het is zo onzeker allemaal op MBO niveau. Ik wil ook leuke dingen blijven doen en niet te afhankelijk zijn..of me paarden amper kunnen betalen.
Het is dus niks negatiefs kwa niveau.. maar meer uit nieuwschierigheid hoe het bij andere is op werkgebied kwa de wat lagere klassen dan HBO....
Nog een aanvulling, je wordt niet rijk door veel te verdienen, maar door het niet (of op de juiste manier) uit te geven
wij besteden weinig geld aan boodschappen door naar de aldi te gaan, kopen geen dure merkkleding en dan houd je toch behoorlijk wat over voor andere dingen zoals paarden
Grootste deel van de paardeneigenaren in mijn omgeving heeft een MBO of HBO opleiding gedaan. Wel iets meer HBO dan MBO geloof ik, dus je zou kunnen zeggen dat ze iets hoger opgeleid dan gemiddeld zijn, maar het zal niet veel schelen.