Voor mijn afstudeeronderzoek ben ik op zoek naar mensen met een koopwoning die mij willen helpen d.m.v. het invullen van een enquête. Dit duurt ongeveer 5 minuten.
Om te zorgen voor representatieve resultaten, zou het fijn zijn als degene die verantwoordelijk is voor het onderhoud van de woning deze lijst in wil vullen.
Het voelt een beetje teveel als reclame / commercieel onderzoek en te weinig als een afstudeeronderzoek. Welke opleiding is het?
Ik ben eraan begonnen maar heb het niet afgemaakt.
Unicyn
Geplaatst door de TopicStarter: 08-01-14 12:06
Dankjewel Mjetterd
Het is voor de opleiding commerciële economie, dus enigszins commercieel kan kloppen het bedrijf wil weten op welke manier zij online marketing in kan zetten om haar klantenbestand uit te breiden
edit: typefout
Kentaro
Geplaatst: 08-01-14 12:07
Ik vond hem ook niet prettig. Erg van de hak op de tak Zag verband ook niet met wat voor tv kijk je/radio luister je/inkopen doe je met een onderzoek betreft koopwoning?! Gingen de eerste vragen om onderhoud aan woning, want later ging het voornamelijk over loodgieterswerkzaamheden?
Dat deel van tv/radio etc heeft te maken met online marketing in kunnen zetten. Het deel wat betreft onderhoud woning en loodgieter heeft te maken met het bedrijf zelf. Zij leveren diensten op dat gebied, en daarom wil ik graag meer weten over wat potentiële klanten belangrijk vinden en hoe zij te werk gaan bij eventuele problemen.
Ik ben halverwege gestopt met invullen. Je vraagt nog net niet mijn schoenmaat. Ik zie niet in waarom jij in het kader van dit onderzoek moet weten wat voor (vak)tijdschriften ik ontvang.
Dat is van toepassing op de marketing. Die informatie kan het bedrijf gebruiken om te kijken of ze in bepaalde bladen advertenties kunnen zetten waarmee ze potentiële klanten kunnen benaderen.
Ik gok niet dat ze in de bladen die ik lees zullen adverteren
Unicyn
Geplaatst door de TopicStarter: 08-01-14 14:24
Die kans bestaat inderdaad, ik weet niet wat je leest en wat er uit de andere enquêtes komt. Misschien komt er ook wel een blad naar voren dat erg vaak genoemd wordt en dat door het bedrijf gebruikt kan worden Toch bedankt!
Unicyn
Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-14 17:29
Nog meer mensen die voor mij deze vragenlijst in zouden willen vullen?