[ENQ] need help for thesis

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

josje_pien

[ENQ] need help for thesis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-14 21:34

(For Dutch see below)
Hello,

We are third year Bachelor of Equine Leisure and Sports students from Van Hall Larenstein in Wageningen. We are doing a research to investigate if there is a correlation between equine welfare and self-objectifying a horse. To give a short explanation: Self-objects is a term in self-psychology, they help sustain the "self". The "self" is the core of our personality. Among many other things (like ideas and people) horses can also become self-objects.
The research is for our thesis. It would be much appreciated if you would help us with it by completing the survey in the link below
Thank you in advance,

Zeynep Ulgezen and Joselyn Faber

Please note: The survey in the link was made by using two different questionnaires and is an adaptation of both- Companion Animal Selfobject Questionnaire by Sue-Ellen Brown & Equine Management Survey by Kathalijne Visser

P.S. This questionnaire was posted on Bokt before, this is a revised and re-edited version.

https://docs.google.com/forms/d/1nRJVESXK-FmMWOVK9M41EVaiNjvvPjx5W4Sj4JnJba8/viewform
-------

Hallo,

Wij zijn derde jaar Bachelor in Equine Leisure and Sports studenten van Van Hall Larenstein in Wageningen. We zijn bezig met een onderzoek voor onze scriptie. We willen onderzoeken of er een verband is tussen het welzijn van paarden en zelf-objectivering van paarden. Om een korte uitleg te geven: de term zelf-object is een term die in de zelf-psychologie gebruikt wordt. Zelf-objecten helpen de 'zelf'ondersteunen. De 'zelf' is de kern van onze persoonlijkheid. Net zoals veel dingen (waaronder zowel mensen als ideeën) kunnen ook paarden zelf-objecten zijn. We zouden het erg op prijs stellen als u ons helpt met ons onderzoek door de enquête op de link hieronder in te vullen.
Bij voorbaat dank,
Zeynep Ulgezen en Joselyn Faber
Let op: deze enquête werd gemaakt met behulp van twee verschillende enquêtes en is een aanpassing van zowel Companion Animal Selfobject Questionnaire by Sue-Ellen Brown en Equine Management Survey by Kathalijne Visser
P.S. Dit onderzoek is al eerder op Bokt geplaatst, dit is een herziene versie.

https://docs.google.com/forms/d/1nRJVESXK-FmMWOVK9M41EVaiNjvvPjx5W4Sj4JnJba8/viewform

savasan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 22:25

Ik heb hem even door zitten lezen, maar aangezien ik geen eigen paard heb is hij niet voor mij bestemd.
Wel raad ik je aan op je Engels te letten. Vooral de grammatica is in veel zinnen erg slecht. Als je deze vragen in je thesis zet kun je ze beter even laten verbeteren door iemand die verstand van de taal heeft!