Meer mensen die hier nu mee bezig zijn, of misschien suggesties hebben voor onderwerpen of richtingen? Ik zit nu in 5 VWO (gym) trouwens.
Het zou leuk zijn om wat van anderen te horen!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Je moet zeker op vooronderzoek uitgaan, want je kan wel een heel leuk onderwerp uitkiezen, maar als er geen informatie over te vinden is, dan kom je niet ver! Ook moet je niet al te fanatiek zijn, niet te veel willen onderzoeken ed. Dit allemaal verwerken is een ramp als je het goed wil doen. Geen idee wat een leuk onderwerp voor je is, maar goede proefpersonen zijn altijd eersteklassers! Toen ik in de eerste zat, werden we regelmatig de klas uitgehaald voor testjes.
Eerst dachten we dat het niet zo'n geweldig onderzoek zou worden, maar we hadden echt super veel informatie en dus tot nu toe als 46 pagina's. Ook leuk was dat we 12 uur konden tellen voor het kijken van serie!
Of is dat onhaalbaar? Nightingale schreef:Leuke reacties allemaal, bedankt voor de ideeën! Bij ons mag je kiezen tussen twee- of zelfs drietallen en in je eentje werken, ik neig naar dat laatste omdat ik nogal een controlfreak benOf is dat onhaalbaar?