Eerst wat info vooraf:
Ik ben 1e jaars student milieukunde (HBO).
Studiepunten verdien als je alle onderdelen van een module hebt gehaald.
In de 1e periode moesten we voor 1 van de 2 modules een ''klimaatdossier'' maken.
Dit klimaatdossier moet je na het inleveren op een een bepaald afgesproken moment bespreken met de docent.
Door ziekte kon ik niet bij de 1e afspraak zijn en de docent had hier begrip voor.
De afgelopen week ben ik vrij omdat dit de week van herkansingen zijn maar ik had alle tentamens van de 2 modules gehaald.
Ik hoorde in een groepsapp dat de mensen die het klimaatdossier niet af hadden afgelopen dinsdag bericht hadden gekregen dat zij deze vrijdag een afspraak hadden om het te bespreken.
Ik keek op mijn mail maar had geen bericht.
Dus heb ik er achter aan gemaild om te vragen wanneer ik dan gesprek had.
Dinsdag en woensdag geen bericht en door omstandigheden (oma van mijn beste vriendin is gisteren overleden

Maar ik had dus gisteren een mail gekregen dat ik vandaag een afspraak had om 09;30 maar dit heb ik dus helemaal niet gezien..

Nu kijk ik op mijn mail en krijg ik dit mailtje:
Beste,
Je bent vanochtend niet verschenen op het bespreekmoment van het materiaal van LLG141VN en voor zover ik weet heb ik ook geen afmelding met een geldige reden ontvangen. Dit betekent dat je niet aanwezig bent geweest bij een officieel examenmoment en dat je eerste kans met een 1 wordt beoordeeld. Volgend studiejaar hebt je de tweede mogelijkheid om dit onderdeel tot een goed einde te brengen.
In de hoop je bij deze van voldoende informatie te hebben voorzien.
en daar heb ik op geantwoord:
Ik schrik behoorlijk van dit mailtje.
Had het vorige bericht nog niet gezien.
Het was zeker niet mijn bedoeling om u te laten wachten en het spijt mij dan ook heel erg.
Is het goed als ik aanstaande maandag langs kom bij u op het kantoortje??
Dit was zeker niet mijn bedoeling en ik hoop dat we er samen uit kunnen komen.
In ieder geval alvast bedankt.
Ik ben nu echt in paniek!
Ik wil namelijk mijn P in 1 jaar halen want volgend jaar wil ik naar de universiteit!
Ik ben ook de enige die tussen tijds afspraken heb gehad met de docent om mijn werk te evalueren. En dit vond hij erg goed dat ik dat deed!
Ik ben nu echt in paniek!!

Weet iemand wat ik hier mee kan doen?
of een soort zelfde soort ervaring heeft?

In ieder geval alvast bedankt