ok situatie. Ik heb zo'n 60 rijlessen gehad, tussentijdse toets gedaan en daarna examen. Gezakt.
Nu moet ik over precies 2 weken weer examen doen en ben nu al zenuwachtig. Vannacht nachtmerrie gehad en dat bleef echt een beetje hangen

Punt is dat ik nu nog zenuwachtiger ben dan voor vorige keer, vertrouwen is een beetje weg, en ik wil het persé halen. Ik moet het halen van mezelf, zo niet dan... Nouja goed, het voelt voor mij zoveel anders als een school examen. Daar was ik ook zeker zenuwachtig voor, maar dan kon je rustig nadenken als je het even niet weet en evt een (gratis) herkansing. Met auto rijden moet je direct beslissingen nemen.
Verder heb ik nauwelijks inkomsten, moet wel alles zelf betalen en heb al wat geld bij moeders geleend en ik haat het om niet genoeg te hebben, ben altijd erg zuinig.

Vandaag weer rijles gehad, en ik moet zeggen ik heb het wel een beetje gehad

Maar goed het is nu nog 2 weken, wil niet weten hoe het óver 2 weken is.
Zo even m'n hartje gelucht

En graag niet vergelijken met dat er veel ergere dingen zijn en dit maar geld is etc want daar weet ik helaas alles van.

Alle vragen omtrent het rijbewijs of rijexamen, ook het praten over hoe zenuwachtig je bent of wanneer je mag afrijden mag besproken worden in dit topic. Let wel op dat het niet offtopic gaat.
Ook is in dat overleg een titelwijziging besproken, de nieuwe titel luidt nu: [Info] Van (auto)rijles tot rijbewijs!
Wij wensen jullie veel plezier in het nieuwe centraal. Bij 500 pagina's mag er een nieuw [Info]topic aangemaakt worden.