Help, geen inspiratie!!

Moderators: Shanna, Dani, Murthul, Warboel, Berdien, Hanmar, Muurp

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

KellyOrazio_

Help, geen inspiratie!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-11-13 09:47

Hoi hoi bokkers!! :D

Ik ben echt totaal inspiratieloos, en heb jullie hulp nodig :(:)

Voor mijn opleiding (toerisme) moeten ik en een medestudent een reis bedenken die nog niet bestaat en er vervolgens een ondernemers plan aan koppelen. De reis moet dus wel een doelgroep kunnen bevatten en verkoopbaar zijn..

Enkele voorbeelden
Fietstvakantie door lapland voor senioren
Lord of the rings vakantie (Harry potter bestaat ook al)

Het mag werkelijk alles zijn..

Dus eh, brand los *\o/*

''Goodmorning'' ''What do you mean?'' he said. "Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good this morning; or that it is a morning to be good on?" - Gandalf the Grey

mie123gie

Re: Help, geen inspiratie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 09:50

ik ben zelf een enorm grote hunger games fan, dus misschien een hunger games vakantie?

/\\\

KellyOrazio_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-11-13 09:54

Ik ben zelf ook groot fan, maar die worden al georganiseerd helaas :(

''Goodmorning'' ''What do you mean?'' he said. "Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good this morning; or that it is a morning to be good on?" - Gandalf the Grey

jorika1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 09:56

Een ijberen safari op spitsbergen.
En ja er gaat een vliegtuig naar spitsbergen...je kunt er nog wel meer leuke dingen doen trouwens!

KellyOrazio_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-11-13 10:05

@Jorika1986 Thanks, heb m gegoogled maar die worden ook georganiseerd. (door belugareizen) Toch bedankt!! :)

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 10:08

Omdat dit een huiswerk topic is wat niet aan de regels voldoet hier dan ook een slotje.

02-07-2015 mama van een prachtig prinsesje! <3 Opzoek naar een LennyLamb draagtrui maat XL!

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten