Samsung Galaxy Tab 2 of ASUS Nexus 7?

Moderators: khirshanta, Leo, Shanna, Hanmar, Polly, Dani

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Likemaaike

Samsung Galaxy Tab 2 of ASUS Nexus 7?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-13 18:08

Hallo,

Voor mijn studie ben ik op zoek naar een goede tablet, welke de mogelijkheid biedt om een toetsenbord aan vast te klikken. Van tablets weet ik nog niet zoveel, en er is zoveel keus. Ik heb mijn oog laten vallen op de 2 hierboven genoemde modellen: Samsung Galaxy Tab 2 of ASUS Nexus 7. Dit heb ik uit een artikel van internet. Wat ik wil doen met de tablet is vooral op het internet surfen en aantekeningen/verslagen maken. Welke van de 2 bovenstaande vinden jullie het beste? Of hebben jullie nog een andere tip? Ik hoor het graag wil zo snel mogelijk een keus maken maar wel een goede! :)

Nieuwe paardenspullen voor zeer leuke prijzen!

Siglos

Re: Samsung Galaxy Tab 2 of ASUS Nexus 7?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 18:12

De Nexus 7! Relatief onbekend maar je moest 3 maand wachten bij de mediamarkt omdat hij telkens uitverkocht is. Super beeld en super kwaliteit verder. Van Samsung tablets hoor ik vaak van vriendinnen die hem hebben dat hij vast gaat lopen (erg lastig als je net een bestand getypt hebt). Kijk ook even op recensie sites zoals tweakers en kieskeurig!

Likemaaike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-13 18:14

Siglos schreef:
De Nexus 7! Relatief onbekend maar je moest 3 maand wachten bij de mediamarkt omdat hij telkens uitverkocht is. Super beeld en super kwaliteit verder. Van Samsung tablets hoor ik vaak van vriendinnen die hem hebben dat hij vast gaat lopen (erg lastig als je net een bestand getypt hebt). Kijk ook even op recensie sites zoals tweakers en kieskeurig!

Top! Ik zal even gaan kijken! Zelf ervaring met nexus 7? Moet er dan ook een microsoft pakket bij voor word?

Likemaaike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-13 18:16

En Asus Transformerbook?

Likemaaike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-13 18:20

ASUS Transformer Book T100, denk dat ik verliefd op deze ben! Alleen hebben jullie hier ervaringen mee?

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie