ik moet het even van me afschrijven...

Moderators: Muurp, Berdien, Hanmar, Murthul, Warboel, Dani, Leo

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Kay_Kim

ik moet het even van me afschrijven...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-13 09:45

Gisteren moest ik naar mijn ex-werk ivm overuren... Ik werkte daar via interim maar had een arbeidsongeval gehad, ik had een hersenschudding opgelopen en moest rusten van de dokter, ik ben dan ook naar de controlearts moeten gaan voor bevestiging voor de verzekering...

Ik had vernomen van de interim dat ik niet meer mocht terug gaan want dat mijn werkgever (x) had vernomen van mijn vorige werkgever dat ik vaak ziek was geweest (op mijn vorig werk stond ik vaak in 5 graden en dan namiddag moest ik van post veranderen en stond ik in eens in 30 graden, ik ben 2 keer ziek gevallen door griep en 1 keer had ik mijn ribben gekneusd, daar ben ik nog drie weken mee gaan werken tot ik niet meer kon, dit was ook via interim en heb altijd controle gehad en bevestiging van controle arts gehad)