ik moet het even van me afschrijven...

Moderators: Muurp, Berdien, Hanmar, Murthul, Warboel, Dani, Leo

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Kay_Kim

ik moet het even van me afschrijven...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-13 09:45

Gisteren moest ik naar mijn ex-werk ivm overuren... Ik werkte daar via interim maar had een arbeidsongeval gehad, ik had een hersenschudding opgelopen en moest rusten van de dokter, ik ben dan ook naar de controlearts moeten gaan voor bevestiging voor de verzekering...

Ik had vernomen van de interim dat ik niet meer mocht terug gaan want dat mijn werkgever (x) had vernomen van mijn vorige werkgever dat ik vaak ziek was geweest (op mijn vorig werk stond ik vaak in 5 graden en dan namiddag moest ik van post veranderen en stond ik in eens in 30 graden, ik ben 2 keer ziek gevallen door griep en 1 keer had ik mijn ribben gekneusd, daar ben ik nog drie weken mee gaan werken tot ik niet meer kon, dit was ook via interim en heb altijd controle gehad en bevestiging van controle arts gehad)

Ik ging gisteren dus naar mijn ex-werkgever(x) en kreeg een uitbrander tot en met -O- , de interim wilde niet meer met mij samenwerken volgens hem, ik was een profiteur, ik was 6 keer ziek geweest volgens x op mijn vorige werk :? , x noemde mijn vader zowat een leugenaar omdat hij gezegd had dat zijn dochter niet zomaar thuis bleef terwijl dit volgens x wel het geval was (mijn vader was papieren gaan binnenbrengen en mijn persoonlijke spullen gaan ophalen), mijn man was net dezelfde als ik want X had vernomen dat hij ook ziek was terwijl ik thuis was dus hadden we dit mooi samen uitgekeken |o (mijn man is zelfstandige dus neemt zelf beslissingen daarin, niet werken is geen inkomste, dus hij blijft niet zomaar thuis), x zei dat ik heel moeilijk ander werk zou kunnen vinden want ik wilde niet werken want je kan nergens thuis blijven wanneer je zelf wil, terwijl ik altijd gecontroleerd ben... en zo ging hij maar door... Ik moest gaan werken en ergens blijven werken, zonder ziek te vallen,...
alsof je zelf kiest om ziek te worden... 8)7

Ik was zo aangedaan, versutseld,... :n

Ik ben inderdaad vatbaar voor ziektes, ik ben zwaar ziek geweest enkele jaren terug, veel onderzoek gehad, cortisone, antibiotica... :r , ik ben dan geopereerd aan mijn maag en merk inderdaad dat mijn maag en darmen toch gevoeliger zijn geworden...

Vandaag zou de interim mij terug bellen, ik ben ondertussen op zoek naar ander werk maar heb toch een serieuse deuk in men zelfvertrouwen gekregen... Ook al denk ik er het mijne van, het komt hard aan als iemand je zo beschuldigd...

You're not working on the horse, you're working on yourself!

Koekeroekus

Re: ik moet het even van me afschrijven...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 09:50

Heel flauw dat je ex werkgever opeens af gaat op uitspraken van andere, hij zal jou toch zelf ook hebben zien werken. Voor de rest zou ik gewoon weer lekker gaan solliciteren, je krijgt echt wel weer een baan! Succes met zoeken

Iemand een Kerstmuts gevonden?

Kay_Kim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-13 09:53

ja, hij was altijd heel tevreden van mij, hij noemde mij een spring int veld en ik zou nog 1 maand interim moeten doen en dan een vast contract krijgen en hij zei letterlijk, ik hoop dat die maand ook zo snel gaat want het is precies of je hier al jaren werkt en dan zijn we van die interim af...

You're not working on the horse, you're working on yourself!

Koekeroekus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 09:57

Nou dan is het al helemaal vreemd waar hij dat soort verhalen vandaan haalt. Dan moet je je ook afvragen of je er op langer termijn fijn had gevoeld. Misschien wel beter zo, het is wel balen !

Iemand een Kerstmuts gevonden?

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 10:09

Onvoorstelbaar dat mensen zo bezig kunnen/willen zijn -O-
Hoe vervelend het ook is, maar misschien inderdaad wat iemand hierboven al postte, maar goed dat je daar weg bent ook! Als ze zo met mensen omgaan... :(
Hoop dat je heel snel een ander leuk bedrijf vindt!!

Aanvaard wat je niet veranderen kan, maar verander dat wat je niet aanvaarden kan

Mam, voor altijd in mijn gedachten!!! 30-09-1947 - 23-12-2015

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 12:35

Helaas is dit gewoon de harde realiteit. Interimkantoren of bedrijven die op interimbasis werken in het algemeen zijn helemaal niet begaan met jouw welzijn, of je het nu expres doet of niet. Als ze jou kunnen vervangen door iemand die 0 dagen ziek is dan word je vaak gewoon aan de kant geschoven, of je nu iets aan je ziekte kon doen of niet. Redelijkheid moet je vaak niet verwachten, het gaat gewoon om de klant (werkgever) een zo rendabel mogelijke werknemer te sturen. Je bent in veel kantoren niet meer dan een product om hun winst om te strijken.
En daar moet je jezelf niet slecht over voelen, dat is niks persoonlijks naar jou toe. Even diep ademhalen, in gedachte een dikke middelvinger naar het kantoor en je werkgever en met verse moed beginnen solliciteren.

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie