Ik zit inmiddels in het derde jaar van mijn bachelor en ga dus komend semester afstuderen en dan beginnen met mijn master. Alleen weet ik echt nog niet wat voor master ik dan wil doen. Er is zoveel keus en het voelt nogal bepalend voor je toekomst. Dus ik heb de websites met alle verschillende masters al heel vaak bekeken, maar eigenlijk nog nooit bij de research master gekeken. Want ik wil toch echt geen onderzoek doen?
Onderzoek is stom, en echt niks voor mij.Tenminste. Dat is wat ik altijd dacht. Totdat ik na deze mail de pagina over deze master toch maar even ging bekijken en er achter kwam dat het eigenlijk best leuk klinkt!
Maar omdat ik voor mijn minor in het buitenland zit kan ik helaas niet naar de voorlichting (anders was ik zeker gegaan..). Dus nu ben ik op andere manieren informatie aan het inwinnen en vroeg ik mij af of er ook bokkers zijn die een research master hebben gedaan of er mee bezig zijn?
Wat is jou ervaring met een research master? Vraagt het echt veel meer tijd dan je gewone bachelor? En ben je van plan om na je master ook door te gaan in onderzoek of wil je toch het bedrijfsleven in (in dit geval voor economic/business research masters).
Want de master mag dan wel interessant klinken, ik zie mezelf alsnog niet heel mijn leven lang onderzoek doen
Zou toch ook wel graag het bedrijfsleven in willen..Hopelijk zijn er op bokt een aantal research master studenten die mij wat informatie willen geven!

Maar onderzoek doen is dan ook echt waar daar de focus op ligt en dat was gewoon niet helemaal mijn ding. Het is allemaal heel theoretisch en er wordt echt op een academisch denkniveau gehamerd.

ligt meer toekomst in het goed gebruiken van netwerken dan wel of geen RM)