Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
veel plezier!
Anoli schreef:Veel plezier, ik heb 4 jaar gewerkt als assistente. Heel leuk werk
BenteMaxime schreef:Anoli schreef:Veel plezier, ik heb 4 jaar gewerkt als assistente. Heel leuk werk
Ben vorig jaar aan die opleiding begonnen. Mee gestopt, afgelopen jaar. Domme ik heeft er met de pet naar gegooit. Achja, dit jaar dus begonnen aan paardenhouderij en dat was compleet de verkeerde keuze. Nu het nog kan, stap ik over naar dierverzorging. Voor mij is het werken met dieren toch echt het leukste.
Van veel mensen gehoord dat het heel veel baliewerk is, en daar ben ik niet naar opzoek. Of in ieder geval, niet zovaak.
Goed van je TS, leuk dat je dierenarts wil worden! Doe je nu VWO? Jammer genoeg moet je dan nog wat jaartjes op de middelbare school.. Ben in ieder geval blij dat je weet wat je wilt!

kimfeline schreef:Bente, ik zit nu in de 2e klas HAVO/VWO. Aan het eind van het jaar word bekend gemaakt welke richting ik opga, ik kruis mijn vingers voor VWO! Ik leer gewoon zo goed als ik kan en doe m'n best.
RiannaB schreef:Leuk! Wij moesten op de middelbare school in de brugklas een 'snuffelstage' doen, dat was een paar uur meekijken ergens. Toen ben ik ook naar een dierenarts geweest. Op zich wel leuk, alleen toen ze een hond gingen opereren moest ik snel naar de wachtkamer omdat ik bijna flauw viel, haha.
BenteMaxime schreef:Ik hoefde geen mondkapje om!
Ik heb op mijn eerste dag meteen een castratie gezien van een boxer.. Deed me eigenlijk vrij weinig.
Kom ik vervolgens op een ander bedrijf waar ze een castratie gingen doen bij een klein (weet 't ras niet?) hondje, en ik daar vervolgens van m'n stokkie afga.. Kreeg een klein schaammomentje omhoog

Anoli schreef:BenteMaxime schreef:Ik hoefde geen mondkapje om!
Ik heb op mijn eerste dag meteen een castratie gezien van een boxer.. Deed me eigenlijk vrij weinig.
Kom ik vervolgens op een ander bedrijf waar ze een castratie gingen doen bij een klein (weet 't ras niet?) hondje, en ik daar vervolgens van m'n stokkie afga.. Kreeg een klein schaammomentje omhoog
en je stond dichtbij?
Bij ons gebeurde dat absoluut niet
iedereen moest verplicht mondkapje en haarnetje dragen in de ok ruimte